Followers

Wednesday, April 08, 2009

Milo Shake


Diet ke macam ni?
Entah... pekene tengahhari tadi
lepas hantar boy dari sekolah
balik2 rumah ya rabbi punye dahaga
terus bancuh milo wif coffeamate
(no sugar) & spreeetttt
whipping krim kat atasnye.
Mak oiiii memang wallah!

4 comments:

ctm-cak'on said...

k.fiza, kasik resepi nk wat ini brg, sgt t'liur tgk ni brggg...ekekek...

Rafizah Nordin said...

yam,
alahai sian mak yong ni...bukan payah mmbuatnye yam.ni ikut tekak akak la ye,lain org mgkn lain caranya.

coffeamate, milo dan air panas.sukatan utk milo dan coffeamate tu ikut tinggi gelaslah.ko tuang air panas setengah gelas.kacau bagi larut 2 bhn tu then ko tambah air sejuk.klu ko nak buih ko tariklah sikit.
pehtu ko spretkan whipping cream segera tu kat atasnye.klu nak cantik sikit,ko tabur serbuk milo atas whiping krim tu.
yummy!!!

♥ Eda ♥ said...

wow mcm kat kopi bean aaaaaaa...menggiurkan

Rafizah Nordin said...

eda,
coffea bean pun kalah wakaka!!!

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)