Followers

Tuesday, April 28, 2009

Lala Masak Lemak Cili Api


Tertunailah Hasrat Di Hati...
Hahaha... ampun kak Ina KL... pinjam words tu. Tapi memang tau... Setelah sekian lama barulah kali ni dapat menunaikan hasrat dan keinginan nak makan lala ni. Sejak-sejak dari nampak kat umah Kak Ina KL beberapa bulan lepas... pastu rumah orang tu, rumah orang ni... baru la ni kite dapat makan. Barulah berada di rumah sendiri. Puas sungguh makan. Sebab kite makan gitu jek tak makan nasi jadinye lajulah masuk mulut.

8 comments:

~~ciklinn~~ said...

fiza mmg serba bolehlah hang nie.. masak macm2.....

hana said...

perghh! bnyk gler! mmg leh konyang tkyah makan nasik ni fiza! sodapp sehhh!

♥ Eda ♥ said...

ni kategori berasap jubo tak ni??i loikeeeeeeeee

Noorma said...

aku slalu gak beli lala ni, kat pasar borong selangor ni rm3.00 sekilo, tp kalo beli aku slalu buat rebus jer, lom pernah buat masak lemak lagi..nanti nk cubalah buat, mesti best kan...

SiS-lin said...

ermmm sedapnye fiza..lin selalu masak greng berlada jek...

Rafizah Nordin said...

cik linn,
masak biase2 bolehla... :D

hana,
hampir2 2 kilo tu.habis sume tu suruh budak kedai tu timbang hahaha!

eda,
tak berasaplah.kene gak ikut tekak anakanda2 tu...sian lak nnt dorang tak dapek makan...tp mmg ade rase pedas la...

noorma,
aku jarang sgt buat rebus sbb klu gitu tak dpt sambutan dr en somi tu.tp klu wat camni sume leh makan.pedas tp x pedas sangat.

sislin,
masing2 ikut seleras yg penting sodap kan..... :D

ai said...

kau saje bikin aku hangit!!!!

Rafizah Nordin said...

besan,
awatnye???

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)