Followers

Wednesday, April 29, 2009

Main Bowling




Huhuhuuuu... siaran tertunda. Tapi nak jugak tepek kat blog aku nih sebagai kenangan dan membanyakkan n3, wahaha!!! Sabtu lepas aku dan mak2 ayam Ila wif Izz, Sya dan Alyn pergi main bowling kat Flamingo Hotel, Ampang untuk main bowling. Dengan rendah dirinya aku mengakui dua frame permainan itu akulah orang yang KALAH! Kakakakaaaa!
Tapi iyolah... udah lebih sepuluh tahun aku meninggalkan permainan ini. Dedolu aku ade main bowling ni dengan kekasih lama. Wakakak takut aku klu2 laki aku dok bace n3 ni. Tak pasal masam muke lak kang. Tapi udah le ye... tutup cerite. Langkah pun udah pincang! Tangan pun sudah bengkok. So aku redha dengan kekalahan ini...!

8 comments:

:: HUSNA :: said...

gmbr last tu cm akak dh kurus jer.. ke terselindung dek org tgh tu... hihi..

Ciklinn said...

huaaaaaaaaaaaaaa aku takleh nak joinnn sbb jauhhh......

Fiza Nordin said...

husna,
mmg aku dah kurus, wakaka
kata2 penaik semangat!

ciklinn,
klu dr tempat aku pun terasa jauhnye ciklinn lagi2lah dr tempat kau....huhuhuuuuu

♥ Eda ♥ said...

hikhik...aku nak tergelak bole...kahhhhh

Fiza Nordin said...

eda,
silelah gelak terbahak2.nak muntah ijo,kunin,cekelet pun tak ape
muahaha!!!

fazilzura said...

huhuhuhu sedih tulx dpt join

FaizAmY said...

betol ke ko dah kurus kak pza? ko kan dietkan? bape kg ko dah musnahkan? aku jgk yg x terdiet2 lagi ni..eehhe

Fiza Nordin said...

zura,
takpe next time kite bjimba2 k... :D

faiz,
ntah le aku tak tau aku dah kurus ke idak.nnt ade gather korang tgk dan nilaikanlah sendiri heheheheeee

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)