Followers

Monday, April 27, 2009

Gulai Lemak Udang & Nenas


Korang jangan tertipu. Sebenarnya ini bukanlah lauk yang aku masak untuk hari ni. Tapi aku sendiri pun tak ingat biler dahnye. Sejak pakai pc yang lombap ni aku terpaksa upload sekali banyak2 gambar dari kamera ke dalam pc ni. Tak leh selalu2 upload sebab tahan kesabaran aku tidak setinggi mane nak menunggu mendealah ni memproses.

Jadik korang layan jek lah gambo2 tertunggak ni ye. Ada lagi tu yang tertunggak macam nasi lemak yang aku buat di pagi Sabtu lepas. Mangga Cemuti yang aku buat kalau tak silap Khamis minggu lepas dan macam2 lagi. Aku upload nanti dan tepek kat sini perlahan-lahan ye...


Korang jangan jemu datang blog aku ye...
Nak jugak aku minta maaf. Korang jangan ingat aku tak mai jenjalan blog korang.
Aku ade g tapi kdg2 aku tak boleh tinggal jejak kerana kelampauan pc aku yg lombap ni.
Harap maklum...

7 comments:

el said...

sedapnye gulai lemak tu kakkkk...harus mkn berkali2 ni..hu3

Mizz_Ila said...

sedapnye....feveret aku

Ciklinn said...

haitss...fiza betul2 buat aku terinagt2 nasikkk... huaaaaaaaa

Fiza Nordin said...

L,
mmg selera L...

ila,
feveret daku juak...

ciklinn,
diet nasik ke? wahaha!!!

FaizAmY said...

kak pza...aku baru mkn menu ko ni last friday...tp mak aku la yg masakkan..ekekee..aku x reti lagi bab gulai2 ni...tp jgn jeles sbb aku masak dgn udang yg bername galah...ekekekkee...

HaSue said...

salam kak..kalo masalah server nih kite paham sangat dah.masuk blog org bleh,tuh pun tggu lama..tp cbox tak nmpk plak..huhuu

Fiza Nordin said...

faiz,
aku tak jeles sbb bukan kau yg masak, hahaha!!!

hasue,
baguslah klu ko paham dik...tensen tau.tunggu beria tp udahnye gitu lak kesudahannye...akhirnye kite tgk gambo & bace cerite jek la...huhuhuuuu

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)