Followers

Friday, April 10, 2009

Gulai Asam Batang Keladi

Uhhh teruja sungguh
Ni 1st time masak gulai asam batang keladi ni tau
Kalau ikut2kan bukan susah sangatkan
Tapi sebelum2 ni kalau nak makan aku g makan kat kedai jek
Sebab seriau nak masak sendiri
Takut gatai tekak oiiii
camne nak garuk??
Wakaka!
Alhamdulillah tak gatai lak
Tapi kuahnya cair sangat
Sangat tak kene dgn selera aku
Mujur aku tak makan nasi.
Hb balik keje singgah pasar malam
Dia belikan Char Kuey Teow 2 bungkus
untuk aku dan anak2.
Ups dan buat limau sunkist
yang sangat masam!

3 comments:

~~ciklinn~~ said...

ini feveret kau okeyyyy...masa bulan puasa kalu leh tiap2 hari aku nak mkn..

Rafizah Nordin said...

ciklinn,
feveret mu feveretku juge...tp aku lebih suker yg orang masak plak wakaka

LilySara (WanIntan) said...

Salam Fiza,wahhh besst giler tgk masakan ngan keladi tu...hmmm lama sungguh tak merasa makan cam tu...kat cni susah nak dpt ler...huhuhu kena tunggu balik mesia la plak....thn depan...lama nyerrr. huhuhu...........nak post ler skit keladi tuuu

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)