Followers

Saturday, April 04, 2009

Puding Laici Dangdut


Masih dengan mood MALAS
Tapi adalah terRAJIN sikit

Puding ni buat petang semalam
Sangat lembut...masuk mulut terus telan
Mula-mula nampak kat umah Kak Ummi
Lepas tu nampak kat umah Kak Zila pulak
Sekarang dah ada di rumah sendiri
hehehe...

Buat setengah adunan je
Tu pun dah banyak...
Laicinya tu aku carik2kan
Taburkan dalam agar2 tu
Tak boleh nak letak seketul2 kat atas tu
Alamatnya kang anak2 aku telan laici jek
Tapi agar2nya aku yg kene telan

9 comments:

SiS-lin said...

eh eh..lain dr yg lain la...nk try la nnti..nmpk sedap,msti wangi kan...

Aishah@Ariffin@Aqil said...

mmg sedap puding nih....kena pi cari stok laici ler...

cikmanggis said...

dangdut?..hehe lepas makan berdangdut sb puas ,perut pun kenyang hehe

Rafizah Nordin said...

sis lin,
lembut jek tau...klu makan sejuk2 aduhai....

aishah,
hana kate susah nak cari laici kat sane.dia lepas gian makan kat umah kak ummi. mgkn kat tempat dia susah tp kat tempat aishah senang ye...?

cik manggis,
ayuh kite berdangdut ahhhhhhhhh!!!!

Mummy Dasy said...

sedapnye...harus cari laici ni..

MUMMY ILA said...

begelek2 kocok2 aku nengok puding ko.. hehe

Rafizah Nordin said...

mummy dasy,
pemanis mulut yg simple & senang nak buat!mesti try tau... :D

ila,
apo???den tak paham....

~~ciklinn~~ said...

hamboi2 dalam pada duk malas tu.... sempat gak ha ko buat puding dangdut.......

berdangdut2 lah yerk ko pas mkn...

Rafizah Nordin said...

ciklinn,
tetibe jek aku bdangdut kang laki aku cakap aku buang tebiat lak
wakaka!!!

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)