Followers

Thursday, April 09, 2009

TAG dar Eda Melbourne

1. Letakkan gambar anak yg baru lahir..Gambar kalau boleh mestilah yg masih dalam wad maknanya gambar anak hari yg PERTAMA.
Ni gambo si Boy atau Syahmie. Anak sulong. Memang gambar ni di tangkap ketika di hospital. Anak sulong jadi sangatlah xcited mengabadikan gambonye hehehe
Aku tak payah sangat menjaga Boy ni sebab kakak2 aku ada. Dia orang yang banyak membantu menguruskan dia. Telahkan pulak Boy ni cucu lelaki pertama mak aku yang ketika itu mak aku dah ada 5 orang cucu yang semuanya perempuan. Jadi Boy memang menjadi idola mak dan kakak2 aku. Sume sibuk nak uruskan dia. Aku jaga diri aku sendiri je...

2.Letakkan butir ini:

Nama penuh: Mohamad Syahmie Isqandar
Nama Panggilan: Boy & Syahmie
Jantina: Lelaki
Tarikh Lahir: 11-07-2001 @ 07.11pg (Cantik tak combination nos ni?)
Tempat Lahir: Hospital Universiti Petaling Jaya
Berat Lahir: 3.18kg
Kelahiran: Vakum & epidhural

3. Harapan korang pada anak ni. Jadi ape besar nanti n KENAPA?

Sebagai orang yang menerankan dia keluar dari perut aku ni dan dapat melihat dunia, tentulah aku nak dia jadi manusia yang berguna. Berguna dari semua aspek. Tak perlu jadi yang terbaik (klu jadi alhamdulillah). Cukup kalau dia tidak terlibat dengan segala macam gejala tak elok dalam dunia ni.
Boy sekarang dah berusia 8 tahun. Dalam usia itu dia dah tahu berfikir dah besar nanti nak jadi apa. So, setakat ini cita-cita Boy hendak jadi ANGGOTA BOMBA. Aku sokong dia. Mungkin dia terinspirasi daripada abang ipar aku yang kat Penang tu sebab abang ipar aku tu Pegawai Bomba.
Dan apa yang aku nampak, boy ni suka dan teruja dengan pasukan berpakaian seragam. Dia suka tengok polis, askar, bomba dan lain-lain pekerjaan yang memakai pakaian seragam. Dedulu mase umur dia 3/4 tahun, pak guard tu pun dia panggil polis wakaka! Tapi sekarang dia dah kenal & dia tak mo jadi macam 'polis' yang tu...
:D

Aku nak TAG dia orang ni...

Ika - Bangkok
Wawa - Q8
Wilda Bibu

2 comments:

♥ Eda ♥ said...

ni mesti gambar ko capture kat album ..hehehe..merah muka boy...

Fiza Nordin said...

eda,
aah mmg ah...malas aku nak scan balik
mmg le merah baru lepas teran tu
hahaha

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)