Followers

Monday, April 06, 2009

Kenduri Kahwin - Alyn & Ee


Yea... Selamat Pengantin Baru untuk Mak Ayam Alyn dan pasangannya Ee.. B4 ni panggil Alyn 'ayam dara'...sekrg kene tukar - Mak Ayam la kan... Walaupun dia belum jadi mak lagi...

Untuk Alyn & Ee...
Semoga bahagia, gembira dan kekal hingga hembusan nafas terakhir Semoga melahirkan banyak-banyak zuriat Semoga... Semoga... Semoga...
Kek dari Herda Kocok
Yeay... jgn jeles yg berkenaan tu sume ye
Kami dijemput naik ke pentas
tangkap gambo ngan pengantin!
Mak2 ayam yang hadir
1st time jumpe Aiza
2nd time jumpe Herda Kocok
Tapi sebab dah hari2 bersembang kat kapet

Pergaulan dan senda gurau kami
dah macam kenal bertahun2 lamenye
Best tau ade internet

dapat ramai kawan!
Sayang korang!
Kak Ina KL - kawan blogger yang sporting.
Alex yg cumey & bambam...
Sue, Zura,Herda & Me...
Kami yang vouge
hahaha!
Kenape aku tak de dalam gambar ni?
Sebab aku yang tangkap gambo ni...
:(

10 comments:

eLYies said...

meriahnya kowang...eh..nape aku tak nampak budak merah...huhuh..tak dpt nak dtg..laki ku keje

♥ Eda ♥ said...

aik ini je ke mak2 ayam yg dtg?? tul tu mane dak merah..slalu dier tak penah miss ..hehe... kak za first time rasanya tgk ko berbaju kurung..selain hari raya la..hahaha...nampak kurus skit.. ;)

elly @ suely said...

dlm blog zura ckp dak merah balik awl coz zul keje kan kak za? huhuhu
eh bkn ritu ade ckp nak sedondon ke kenduri alyn nie ke? kata ade theme? x jd eh... hehehe...

Rafizah Nordin said...

yies,
dak merah balik awal sbb zul keje petang...tp sempat gakla jumpe dia sekejap

eda,
dak merah kene terik tinge ngan jul ajak balik hahaha!!!
amamak (vers mierza)!klu camtu aku kene selalu pakai kurung la ye supaya selalu nampak kurus heheheeee

suely,
betul suel...jul asyik dok jeling2 ajak balik (ayat memandai nih) heheheee
pasal sedondon tu xtaulak...

ctm-cak'on said...

syoknye korg...sygnye kaki sy dah x mampu nk bjalan, seminggu bjalan sakan...ekekeke

saveme_zero said...

i very like da picture..kahhhhhh

Bibu said...

sian dak merah tu ye..wakakka
chumel alyn ek

Rafizah Nordin said...

yam,
xpelah...kami paham keadaan org2 bbadan dua ni... :D

sue,
yes of coz dear...
heheheee

bibu,
nasib badan...
Alyn sgt gebus!

*HeRdA* said...

ya rabbiiii..muka aku ada lagi..hahhaha..k.za, mmg ms kawen alyyn tu aku rasa mcm kenduri kita2 aje hahahaha..

Rafizah Nordin said...

herda,
pedulikkan!wakaka

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)