Followers

Thursday, April 23, 2009

Baby Bread Puding


Buat untuk breakfast. Resepi ambil kat MyR oleh Kak Fida.
Ada lebihnya Boy bawa bekal ke sekolah.



4 comments:

el said...

kak nak lawan buat puding ngan sya ke..kahhhh

nota bijik: sure akk mng sbb akak pya lg sedap kan kan kan kan..kahhhhhhh

ayuZack said...

pergghhh kagum la tgk ko kak...
sempat lagi wat bfast hebat cenggitu pepagi... pakai susu cair ea kak fiza, yg itam2 tu prune ke???
yummy2 laks tgk puding ko kak, ape lagi tepek la recipe nye buk...

upsss... jgn lupe,jengok la blog daku ye
http://ayuarshad.blogspot.com

Nur Syafawati said...

kak zaaaaaaaaa....yg dot 2 kismis ke prune..hehehe...sedap lak aku tgk ko nyer..aku nyer terlebih kastard kot..kuning semacam je..hehe..tapi sodappp..janji leh mkn kan...

Rafizah Nordin said...

L,
woiiii ko jangan nak laga2kan pulak ye...aku sepak ko laju2 kang!wahaha
roti ade, bahan pun ade buatlah.klu tak anak aku kelaparan lak.asyik2 sosej kang muntah darah lak anak aku muahaha

ayuzack,
di situ sudah kulinkkan resepinya.semuanya di hujung jari anda hahaha begitu skemanya aku!yg ireng2 tu kismis yang...
okeyh nnt aku berkunjung ke blog ko ye ibukkkk heheheeee

sya,
kismis tu.ala rasenye samo ja sya oii.cumernye ko punye tu berkuah.aku punyer lombap sikit....aah janji leh makan udahhhhh

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)