Followers

Saturday, October 24, 2009

Puding Roti Marble

Salam...

Dah agak lame gak rasenye tak buat puding roti marble ni. Resipi femes dari Hana yang berada di Jepun sane nunnnn... tq Hana...lame tak dengo kabo...moga sihat dan gembira walau berada di perantauan.

Buat ni untuk makan rewang2. Hari ni Kak Ham (akak yg selalu dok jagekan Mierza) buat kenduri tahlil untuk arwah suaminya yang telah pergi menghadap Ilahi seminggu sebelum Aidil Fitri yang lalu. Semoga roh arwah tenang di sisiNYA, amin...

Buat gabungan perisa coklat dan oren. Pastu sesaje pulak melorek atas bawah menimbulkan corak gitu... cantik le plak... ehhhhhh kite perasan ke? Ahahahaaa!!!

5 comments:

indahhouse said...

Salam kak Fiza,

Meemang cantik kak. Mcm transform bunga jer. Tak sangka lak puding roti bole buat camtu. bole jd anak murid? he he

LOVE said...

Wow cantiknya puding roti tuh!!! Love tak pandai lak nak memarblelah kak! tolong ajarkan! hihi ;) Okey, Love ambik sepotong erk! tenkiu!!

Fiza Nordin said...

nurindah,
kite same2 belajar yek... :D

love,
tak cayelah!

HaSue said...

Akakkk!kebetulan lak..sue pun buat bentuk yg sama,resepi jek lain dan tak secantik akak buat ler.wat untuk jamuan semalam.huhu...tapi lom smpat nak n3..server mengong banyakkk..huhuuu

Fiza Nordin said...

hasue,
aloloooo tang tarik2 tu pakai lidi je yang....mengong manyak erh...heheee sabo je la kan...

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)