Followers

Friday, October 30, 2009

Mini Pizza


Salam...

Tu la dia... dalam tak sihat gini pun dapat gak tempahan. Alhamdulillah... kata orang rezeki jangan ditolak. Musuh jangan dicarik. Dapat tempahan aku terima ajelah... Lagipun aku tak demam. Cuma batuk dan selesema.


Tempahan di terima daripada Nani, mama Fayyad - rakan sekelas Boy untuk sambutan Hari Kanak2 kat sekolah semalam. Thanks Nani...

Just a very simple pizza for a budget cost!


BUKA UNTUK TEMPAHAN

6 comments:

Watierman said...

Naik gebu nampak dough pizza tu....bila lah akak nak mula business ni...hahaha..

Dah makan ubat ke belum?

Fiza Nordin said...

k watie,
dah dah makan ubat.tau dah akak ni mesti mai cek...takut kene piai tinge eheheee

FaizAmYAirieL said...

sedap nampak donut ko kak pza..ihh apesal smue aku teringin ni..huhuh

Fiza Nordin said...

faiz,
ni bukan donut...ni pizza kakakaaaa

FaizAmYAirieL said...

kahhh...eh camne aku leh tertype donut lak ni..pizza laaa..kahhh..nampak sgt aku terlior pizza ko sambil teringatkan donut ko jgkk..muaahahaha

Fiza Nordin said...

faiz,
adoi!!!

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)