Followers

Tuesday, October 20, 2009

Muffin Coklat


Salam...

Buat muffin coklat ni masa Mak Ina & familynya datang ke rumah aku hujung minggu lepas. Seronoklah membaking kalau ada orang yang makan...

Tapi aku tak puas hati dengan rupa parasnya. Bagi akulah... kalau namenye muffin, permukaannya tu mestilah merekah. Tapi korang tengoklah permukaannya muffin aku ni... kembang jek... mcm cupcakes le pulak.
No, no, no... i tak puas hati!!!

Kenape jadik camtu? Sebab aku terlupa nak naikkan suhu oven daaaa....
haish!

6 comments:

sunkist said...

tapi rupanya cun la fiza walaupun tak merekah :)

Nur Syafawati said...

k.za..ni ko wat utk mkn sendiri ker??ke org order??aku tgk xde cacat celanyer muffin ko ni..elok je ha gebu..hehehe..x merekah tu xpela..janji rase dia mantopppp..

Fiza Nordin said...

ida,
cunnnnnnnnya!!! - zahidAF ehehee

sya,
wat tuk makan sendirik sya...rase insyaAllah mantop sebab dah banyak kali buat muffin pakai resipi ni jek...

Mat Gebu said...

Itu namanya muffin "sopan".. koo ni punn, tak faham2.....kalau yg jenis merekah tu, muffin mak "janda's"..ahak, hambik koo, sure lepas ni ramai lah yg nak mencili kan mulut aku!!!!

Fiza Nordin said...

cmg,
ooo gitu ke...kakakaaaa mmg laser plus plus tu!

Anonymous said...

Simpler and easier just links london various facets of being married the ought links london jewellery to be obtained and tradition recently indicated links of london sale actually divided regarding the bride's family, links of london silver the groom's family, as well as the groom himself. discount links of london Over are the days where the bride's parents insures links of london ring uk every single thing make a list of to links of london friendship bracelets sale perfect detail. For a short period, tradition had shifted this obligation to qualify for the links sweetie bracelet three parties soon discussed the following., a response, links of london earrings as well as ever-popular brunch. Experience entered production although there required to links of london necklaces sale twelve inches into your market by the grooms telephone and therefore bridal individual.

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)