Followers

Monday, October 12, 2009

Order - CC Bertunang Oleh G, Selayang

Salam...

Alhamdulillah... ketika n3 ini dutulis, cupcakes tempahan daripada G yang berada di Selayang dah sampai ke tangannya. Majlis pertunangan tu pun dah berlalu pada hari Sabtu lepas. Semoga semuanya berjalan lancar. Dan semoga G berpuas hati dengan tempahannya tu...

Sebelum ni aku tak kenal pun G tapi dia buat tempahan setelah masuk ke blog aku ni. Terima kasih ye G... kalau berpuas hati dengan hasilnya, lepas ni bolehlah tempah lagi, heheee...

Hari Jumaat malam aku dan hb g hantar pada G. Tunggu di stesen minyak Esso, dekat Selayang Mall. Mujurlah dipermudahkan perjalanan kami. Adalah silap jalan sikit tapi taklah pusing merata2...

Terima kasih ye G sebab bayar extra. Sangat2 menghargainya dan sangat gembira kerana G memahami... senang berurusan dengan G yang tak banyak karenah dan sangat fleksibel.
:D

7 comments:

Kamsiah said...

huhu nak makan pun sayang...very cute

FaizAmYAirieL said...

cantiknye cc ko nih kak pza...mmg agak sayang nak mkn..ehehee

hana said...

woww wowww wowwwww!!! tak tau nak kata laaaaa....

Watierman said...

Practise makes perfect..dah selalu buat...kan dah terror ....akak bila lagi yerk!

cikwan said...

lawa lawa...

ai said...

Cantek la CC ni besen!!

ibu_umairah said...

very nice..........rasa mcm sayang je nak makan!!!!coz cantik sangat

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)