Followers

Friday, October 02, 2009

Promosi Pizza!!!

Salam...

Hari Ahad lepas, aku dan family ke rumah kakak sulong aku, kak yong kat Sepang. Nak beraye le... maklum omak dah takdo. Memasing balik rumah mertua. Lepas tu pulaknya, mak mertua kak yong ikut balik sini. Berjalan ke rumah sedare-mare belah suami dia ajelah kakak aku sorang ni. Baru hari Ahad tu dia free nak menerima kunjungan adik bongsunya ni. Ni pun aku belum jumpe Mak Ina, kakak aku yg kedua tu, yang duduk Bagan Dato' umah mak mertuanya. Patutnya harini lepas anak2 sekolah nak mai sini tapi semalam dapat sms kate tak jadi datang. Anak sulong dia (anak buah aku le... ) Aisyah, ade camping 3 hari 2 malam... ish memacam le deme nih...
Tapi tak apalah... kalau panjang umur berjumpa juga. Semua tu takdir Allah S.W.T. kan...?

Okey, di samping ni aku nak tolong promotekan gerai pizza kak yong aku. Dia duduk kat taman perumahan Pantai Sepang Putra. Orang2 yang tinggal sekitar Sepang tahulah kot kawasan ni. Dekat je ngan Pantai Bagan Lalang tu... tapi kakak aku meniaga kat situ hari Ahad saja... hari lain insyaAllah katenye nak masuk pasar2 malam kat kawasan tu. Sesape yang agak2 teringin nak makan pizza, bolehlah p cari yek...

Pan besar - RM16.00 dan pan kecik RM12.00. Haritu abang ipo aku buatkan kami 1 pan beso, 1 pan kecik... hemp, sedap gak... rotinya lembut. Sosnya memang sebijik rase macam yang kat pizza hut tu. Malah rasanye lagi sedaplah... Kalau nak rase, bolehlah cuba, okey...

Notis :
N3 ni sebenarnya aku dah tulis tiga empat hari yang lepas. Tapi disebabkan tenet yang banyak problem tak dapat le nak upload gamba. Alhamdulillah sekarang dah ok...jgn lepas ni ko semula ya udah....

3 comments:

el said...

sure kak dpt mkn pizza free kan
syiokkkknyerrrrr

Fiza Nordin said...

L,
makan free semedang...naik benci lak akak aku tu kang kakakaaa

blogresipi said...

Wah.. bakar pizza kat luor umah! harus semerbak sampai taman sebelah bau neh... syok syok...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)