Followers

Saturday, October 17, 2009

Genap 100 hari...

Salam...

(Ada kesilapan teknikal kat n3 ni... aku buat auto publish, sepatutnya n3 ni keluar pada 17/10/2009 tapi tak tahu di mana silapnye, n3 ni keluar pada 10/10/2009. Minta maaf banyak2 dan terima kasih kepada Kak Chik dan L yang terlebih dahulu dah meninggalkan komen di n3 ni apabila n3 ini terpapar...)

Hari ni genap 100 hari pemergian arwah emak ke rahmatullah... semoga arwah emak aman, tenang dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman dan soleh. Amin...

Mak, jah rindukan mak...

Psn:
N3 ini menggunakan khidmat 'auto publish'. Aktiviti dan cerita sebenar apa yang terjadi hari ini akan di update kemudian...

Semasa n3 ini ditulis, hati ni rasa tak tenteram sangat. Sakit hati, geram, bengang dan seribu satu perasaan lain yang menyesak perasaan. Kenapa? InsyaAllah akan aku kongsikan di sini nanti.

Ya Allah, tenangkan hatiku. Sabarkan aku dan peliharalah aku dari melakukan sesuatu yang boleh menimbulkan kemurkaanmu... amin!

Ya Allah... jika memang ianya milik kami, tunjukkanlah kepada mereka akan kebenarannya. Seandainya bukan, bukakan dan redhakanlah hati ini menerima segala kenyataan... amin!

4 comments:

kakchik said...

semoga ruh arwah mak fiza berada bersama-sama ruh mereka yang dicucuri rahmat Allah SWT.

juga, kakchik doakan fiza akan dapat bersabar dengan apa yang fiza sedang lalui tu. moga sabar, tabah dan tenang.

el said...

huhuh dah 100 hari ye...
semoga roh arwah bersama org2 yg beriman...

FaizAmYAirieL said...

dah 100 hari ye k pza? rase kejap je kan..tp mesti rindu sgt lagi kan??ape yg x tenteram tu??jgn gadoh sgt pasal harte yer k pza..leh bwk padah tu...

Aishah@Ariffin@Aqil said...

salam akak...
dah 100hari ya...
takziah dari kami sekeluarga...moga roh arwah ditempatkan bersam2 org yg beriman...amin..

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)