Followers

Tuesday, April 13, 2010

Roti Bakar Berinti Telur Dadar + Cheese


Salam....

Tu dia aihhhh... tajuk bukan main panjang berjela! Hisk!!!

Terispirasi dari bf Kak Watie cayang kat Penang tu... hari ni ade kat dapo kite plak... Kak Watie, cedap!!! Senang plak tu nak buatnya...!

Aku buat 2 keping je... untuk aku je ni... hahahaaa!!! Bukan ape... roti gardenia memang tinggal 2 keping je. Untuk anak2, aku buatkan burger daging je... sebab roti burger pun masih ada berbaki 2 ketul.

Taburkan cheese atas telur dadar sebelum ditangkupkan... wallah, so creamy!!!

Gambo burger daging anak2 tu tak yah le aku enterframe yek... muak dah aku posing tonggeng2 nak tangkap gambo burger! Lagi aku riso kalau kome muak nengok burger daging tak sudah2 menayang kat blog aku ni...

6 comments:

TopsyTurvy Mum said...

Salam Kak,

Sedaaappnyaa nampak... terasa2 lalu kat tekak ni:)

Noorma said...

weh..senang ropanyer nk membuat nyer yer.. nanti ler aku cuba..

aku ni takde pantang2 pun, sehari lepas bersalin dh makan ayam, telur dll. Cuma seafood jer tak makan, abis tu dh doktor kat boleh makan, so aku makan ler..mak mertua aku pun cakap boleh makan..janji rajin makan ubat..setakat ni takdelah gatal sana sini..ok jer..

nanti jemput ler datang umah aku, pada 22.5.10, aku ada buat kenduri akikah dan doa selamat. Majlis mula pukul 11 sampai le 3 petang... kak sheila aku dh jemput...

setakat ni aku belum jemput lagi kengkawan blog yg lain, sbb kad belum siap..nanti dh siap, aku jemput ler secara formal...

Fiza Nordin said...

topsyturvy mum,
heheheee... kasik jadi real...p dapo cepat!!!tp klu takde bahan kene p kedai dulu la....

noorma,
thanks atas undangan.... i'allah takde aral aku sampailah tu...
aku dulu pun tak bape berpantang tp baru2 tu kene gak...takut ape2 hal heheheee tp yg penting yakin...

D.O.U.B.L.E...S said...

sedapnya...............lapooooooooooooooooo

Kak Rose said...

nampak lelehan cheese tu pun dah tau sedapnya....mai anto shah alam sikit

zanaz said...

salam kenal fiza...wah memang nampak yummy skali roti tu melimpah ruah dgn kalori hehehehe

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)