Followers

Tuesday, April 06, 2010

Award dari Nenek



Salam...

Ucapan terima kasih kepada nenek kerana sudi memberikan award ini kepada aku... Nenek kate boleh pilih nak ambil tiara merah atau biru. Tapi aku dengan tamaknye ambil dua-dua sekali. Hahaha!!!

Nenek oo nenek... nenek tak kisah, kan???

Ingin aku panjang2kan kepada pengunjung blog aku yang tersayang. Walau tak tersebut name, korang jangan segan2 kopi & tepek kat blog korang erk... sebagaimana aku berbesar hati menerima award ini daripada nenek begitu jugalah aku berbesar hati kalau korang2 pun sudi terima award ni...

Sekian...

3 comments:

miemiey said...

award ni kl tak nak tepek tak pe ke..kl dapat pakai kan baguh..leh jadi raja sehari semula...

SIREH JUNJUNG said...

salam fiza.... nenek izinkan...untuk mu sayanggg.

Fiza Nordin said...

miemiey,
yg betui punye kite minta che abang le hahahaaa!!!

nenek,
wsalam...terima kasih nenek :D

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)