Followers

Thursday, July 30, 2009

Spageti Cabonara


Salam...

Jumpe lagi...


Beberapa hari ni asyik bf western aje kat rumah ni... apo nak buat...? Ade permintaan kenelah buat ye tak...? Kang muncung lak anak jantan tu ha... tapi kadang2 mama bantah gak. Kalau mood mama tengah rajin oklah...


So, jomlah layan bf kami ni ha... upssss, sorry yekkk...

ni bf kami pagi semalam le...

kwang, kwang, kwang!!!

7 comments:

~~ciklinn~~ said...

fevert anak aku ni tau

Watierman said...

Salam Fiza...akak pun suke gak!!!

Fiza Nordin said...

ciklinn,
moh le makan same... :D

k watie,
meh le kite bjiran...uish jauhnye... :D

Nana said...

wow sedapnye...
xpnh try wat lagi

el said...

kak fiza ada x kak fiza tempek resepi makaroni cheeze yg kak fiza bw g potluck eda ari tu...nak nak nak torai ler

Maya said...

salam kak,

salam pekenalan jugak,
ada hajat le.... boleh x klau nak mintak resepi spegeti cabonara tu... anak2 saya suka makan le..

mail saya ye.. maya80zurika@yahoo.com.my thanks

Fiza Nordin said...

nana,
musti try!

L,
akak dah tempek.silerlah try...

maya,
wsalam...insya Allah akan diusahakan.petang sikit dik ye.klu akak tak email pun akak publish kat n3 ini ye...tq dtg bkunjung k blog ini :D

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)