Followers

Wednesday, July 29, 2009

Bekfes Western 23/07/2009


Salam... Ini brekfast kami. Uppssss... minta maaf ye... minggu lepas hari Khamis minggu lepas punye bekfest ni. Hahahaaa... nak jugak masuk n3! Jangan muak ye... kikikikkkkk

Untuk Mierza, dia suka makan baked beans tu. Jadi aku suapkan dia itu sajelah... banyak jugalah dia makan... yang lelain2 tu untuk Boy...

Mama punye bf...
burger ayam tu aku goreng tanpa minyak. Bila dah agak lama atas kuali non stik ku itu, bertakung2 minyak keluar dari burger tu sendiri. Huhuuuu....
Aku potong2kan burger ayam tu dan ledokkan dengan sayur salad dan purple cabbage yang dihiris. Tuangkan sesudu besar jus lemon dan taburkan sedikit serbuk lada hitam. Juga sedikit sos salad thousand island Ladies Choice.

Diet??? Tak delah! Cuma terasa nak makan camni je...
Sesekali... sedap gak!
:D

7 comments:

mummy aryan syamil said...

kak..
sedappp plak tgk bfast akk tuh ade gak sy wat tuk hubby sy:P

Mummy Dasy said...

sedapnyeeee...

blogresipi said...

Sekali sekala best jugak breakfast gini ye kak... suke baked beans tue.. :)

Fiza Nordin said...

mummy aryan,
hb mkn xpelah...akak buat utk anak & diri sendiri je.hb x mkn sarapan...

mummy dasy,
heheee nak sikit?upsss dah abish la...

ijan,
emp,sekali2 boleh le.selalu2 sgt pun jemu...

kiki lala said...

sedapnya...nak try buatlah...

Fiza Nordin said...

kiki lala,
cube jgn tidak, tidak yek...

el said...

lama x mkn western ni
teringin tol..kahhhh

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)