Followers

Sunday, July 12, 2009

AL FATIHAH...

Salam...

Akhirnya emak pergi juga... Tanggal 10/07/2009 hari Jumaat jam 8.15pagi.

Alhamdulillah ketika arwah emak menghembuskan nafasnya yang terakhir, saya berada di hujung kakinya sambil tidak henti-henti membacakan surah yassin. Sementara kakak yang sulong (dr ayah yg lain) bersama adik angkat emak - Cik Bahari membisikkan kalimah Allah S.W.T. dan mengucap dua kalimah syahadah.


Arwah emak pergi dengan penuh ketenangan di mana saya memang berasa amat bersyukur. Setelah lebih setahun arwah emak menahan sakit dan menempuhi pelbagai ujian daripada NYA, DIA membawa emak pergi dengan penuh kelembutan. Alhamdulillah...

Semoga roh arwah emak dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang2 yang soleh, amin...

50 comments:

ZiE said...

Salam kak za. Takziah wat kak za and family. Semoga roh mak kak za dirahmati and di temppatkan di tempat orang² yg beriman. Sorry lama tajk jengok blog.. mcm² hal gak yg happend akhir² ni. Semoga kita sama² tabah dlm mengharungi hidup. Al-Fatihah

lemongrass said...

Salam Fieza,
Al fatihah untuk arwah Mak Fieza. Allah lebih menyayangi dia. Semoga Roh Arwah ditempatkan bersama golongan mukmin dan semoga Fieza tabah hadapi dugaan berat dari Allah ni. Take care..

hana said...

salam fiza..
tahniah dr aku skluarga yer! moga ko tabah menghadapi semua nih! dan moga rohnya dicucuri rahmat! aminnnn... alfatihah!

Aymy With Love said...

salam...
Al fatihah...takziah dari ayu di sini... moga rohnya dicucuri rahmat...banyak2 ler bersabar yer kak menempuhi dugaan...

SIREH JUNJUNG said...

salam fiza... takziah di atas pe mergian ibu tercinta...nilah takdir dan ketentuan ilahi yang tetap datang dan harus di terima oleh setiap insan bernama manusia..
hanya fiza banyakkan doa untuk keselesaan ibu di sana..mudah2an doa kita dapat di terima

Nor said...

salam fiza, takziah dr k.nor buat fiza sekeluarga.. semoga tabah menghadapi ujian dr Nya.. dan semoga roh arwah dicucuri rahmat hendaknya..amiinn..

hana said...

eh piza!!! sowiii aku silap taip tuh!! bukan tahniah! TAKZIAH!!! sowiiiiii.... adeehhhh! huhuhuu

ai said...

Allahuakhbar!!!

Takziah besen...nape kau x bgtau aku hari meninggal tu? aku cuti jumaat tu..leh aku gi ziarah arwah.. :(

Kau sabar bebanyak ye, kuatkan semangat kau..mudah-mudahan arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman. Amin...

Al-Fatihah

sunkist said...

salam takziah untuk fiza sekeluarga.. semoga roh arwah dicucuri rahmat & ditempatkan di kalangan org2 yg beriman.. amin

Ayu said...

Salam Takziah, semoga fiza sekeluarga tabah menghadapinya..dan semoga roh mak fiza berada di sisi orang2 yang beriman..Insyaallah. Amin.

Azie said...

takziah kak fiza...semoga akak & family redha atas pemergiannya..tabah ya kak..semoga rohnya berada dikalangan org2 yg beriman amin...amin..amin..takziah kak

Suzi said...

innalillah...takziah buat fiza sekeluarga dan al-fathihah buat arwah...

Azita said...

Takziah Fiza. Moga tabah dlm menghadapi segala dugaanNya. Moga roh beliau ditempatkan bersama dgn orang2 mukmin. Kak Ita tlh melalui detik2 begini semasa kehilangan arwah abah dulu...

CikMin said...

salam takziah dari cikmin sekeluarga..moga roh arwah dicucuri rahmatNYA....

ummiumaira said...

salam kak..maaf la wa lama x buka xtahu pun...tkejut gak bila baca...somoga akak tabah dan banyak2 berdoa....salam takzziah dari wa sekeluarga......

cikmanggis said...

salam takziah buat fiza..dari Allah kita datang..kepada Allah kita kembali..al-fatehah...Amin

Watierman said...

Salam Takziah buat Fiza seisi keluarga...moga rohnya dicucuri rahmat dan tergolong dalam hambanya yg dirahmati AMIN!!!

Idalara said...

salam fiza..takziah kak ida ucapkan.
mudah2an arwah ditempatkan disisi insan2 yang beriman dan di syurga kekal abadi.bersabarlah dan berdoalah selalu buat arwah bonda tercinta.

Juwita Jamaludin said...

salam kak fiza.. takziah dari kami sekeluarga.. diharap akak tabah dan tenanga menghadapi segalanya... moga rohnya dicucuri rahmat..amin

Nana said...

salam takziah wat fiza..

Bed said...

Salam KAK FIZA....banyakkan bersabar..takziah buat akak sekeluarga..semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan disisi org2 yg beriman...al fatihah...bed@m.com

Rinna said...

Salam,

Takziah diucapkan buat Fiza dan keluarga. Moga roh emak Fiza akan ditempatkan bersama-sama orang-orang yang beriman.

Ummi said...

Salam Fiza, salam takziah dari akak untuk Fiza sekeluarga atas pemergian bonda kesayangan..sesungguhnya Allah lebih menyayanginya...moga dia ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman dan rohnya dicucuri rahmat selalu...akak tumpang sedih juga...Harap Fiza tabah dan perbanyakkan doa untuknya...sub, sub.. :(

CT Delima said...

salam fiza...takziah dari k.ct sekluarga...

Allah memang menyayangi arwah mak dari kita kan..rela kan pemerian nya, semoga arwah dicucuri rahmat dan bersama2 orang2 yang beriman dan disyurga hendaknya...AMINNNN

AL-FATIHAH BUAT ARWAH

Jari Basurek said...

takziah

dZana said...

slm fizah.. takziah utk fiza sekeluarga.. smga rohnyer dicucuri rahmat.. amin..

Zuhaini said...

salam takziah.. kuatkan semangat.. banyakkan bersabar di atas dugaan ini...

blogresipi said...

Salam Kak Fiza..saya baru terbaca tentang pemergian bonda akak... semoga roh bonda kak Fiza dicucuri rahmat dan ditempatkan disisi orang2 yang beriman.. amin.. semoga akak sekeluarga tabah...

KiRaNa @ uMMiKMaL&iRFaN said...

kak piza..
takziah wat akk sekeluarga k..
kir baru tau je ni..bila tgok blog kak ai...
mase tgok tajuk kat entry kak ai...
berdetup jap....sbb tgh hari td baru duk teringat kat akak ngan mak akk..
rupanye arwah dah xde...

moga rohnye aman disana...
arwah bertuah dapat anak mcm akk tau...walo x penah jumpa akk...kir tau blog ni dah menceritakan segala nye..

be strong ye kak...

strawberi @ mamadira said...

fiza
takziah....semoga tabah dgan kehilangan ibu tercinta..

saveme_zero said...

fiza,
takziah dr aku. huwaa..aku mintak maaf tak dpt dtg,ada je halangan time aku nak pegi. moga rohnya bersama org2 briman.

Eyna's said...

Salam Takziah & Al-Fatihah

elly @ suely said...

takziah buat akk sekuarga... al fatihah tuk arwah...

Nur Syafawati said...

k.za..aku baru bukak blog...ari jumaat x kerja..so,aku x tau cite...Takziah buat ko kak za dan keluarga semua.semoga rohnya di cucui rahmat..Amin..Alfatihah...

Mommy Prince said...

Kak Za, takziah buat keluarga kak za.al fatihah buat arwah.semoga roh nya di cucuri rahmat. amin..

FaizAmYAirieL said...

kak fiza..takziah di atas pemergian ibu tercinta..saye baru dapat tau pagi ni coz bukak blog akak...smg akak tabah k..

fazilzura said...

KAK PIZA..

salam takziah wat mu sekeluarga.. moga tabah menghadapi dugaan ni..
Smoga roh arwah mak akak di tempat kan di kalangan org2 beriman .. aminnn

** sowe lambat, zura baru tau hari ni kak

Bibu said...

alfatihah untuk mak ko Fiza..aku pon baru taw mlm tadi bukak blog..huhu smoga ko tabah ye!Allah lebih sayangkan de.

D.O.U.B.L.E...S said...

Allah memang menyayangi arwah mak dari kita kan..rela kan permergian nya, semoga arwah dicucuri rahmat dan bersama2 orang2 yang beriman dan disyurga hendaknya...AMINNNN
ko sabar bebanyak tau..

AL-FATIHAH

eLYies said...

takziah kak..Smoga roh arwah mak akak di tempat kan di kalangan org2 beriman .. aminnn

♥ Eda ♥ said...

Takziah buat kak za sekeluarga..
semuga kak fiza tabah hadapi semua ni :(..alfatihah

el said...

kak za...
takziah tuk kak za sekeluarga
moga kak sekeluarga tabah menghadapinye semua...
setiap yg idup pasti akan kembali kepadaNYA..semoga ruh mak kak za di tempatkan bersama org2 yg beriman...alfatihah

iera_ayen said...

kak za... salam takziah dr ira & family.

Maaf sbb ira baru jer baca dr blog k za...Ira doakan moga arwah ditempatkan di kalangan org2 beriman. Aminn

IS said...

Salam takziah dari aku sekeluarga. Moga roh arwahyarhamah ditempatkan bersama para syuhadah. Al-fatihah. Amin.

nasz said...

TAKZIAH dr nas n family. semoga rohnya dicucuri rahmat dan kasih sayang Allah...

p/s: sorry, baru baca blog kak za...

Sis-Lin said...

salam takziah bt fiza...
semuga arwah ibu fiza di cucuri rahmat olehnya..amin
al-fatihah bt nye....

MAK TEH said...

ucapan takziah buat Fiza sekeluarga,maaf terlambat,muga arwah disisinya.yg pergi tetap pergi..Fiza you must push forward.

Jamie said...

Fiza,
Salam takziah... Al-Fatihah utk arwah semoga ditempatkan bersama-sama org2 yg soleh. sori ler lambat, lama tak merayau blog org. Rupanya masa Jamie komen yg lepas tuh..memang mak fiza dah "pergi". Salam Takziah sekali lagi.

Mat Gebu said...

Takziah dari saya juga..maaf sebab lambat dapat mengesan kesah pemergian arwah...al-fatihah, moga allah mengampunkan segala dosa dan mencucuri rahmat ke atas rohnya..aminn...

HomeKreation said...

Al-fatihah dari Along utk arwah ibu Fiza. Tabahkan hai mu dik.... Maaf lah lambat.

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)