Followers

Thursday, February 25, 2010

Tidak kesampaian tapi syukur alhamdulillah...

Salam...

Hajat di hati nak yang macam ni....



Atau yang seangkatan dengannya... dah ushar merate kedai... dah sebok2 p tanye sane sinun... tanye orang ni, tanye orang tu... pendek kate memang beriye bebenor le rupenye...

TAPI......

yang dapatnye yang ini....



tak kisahlah... syukur jugak alhamdulillah...


yang ini pulak...


sekarang dok bertapa dalam lemari... tunggu2 kot ade sesape yang berminat. Sesambil pakai le jugak kot, andai memerlukan khidmatnya....

9 comments:

larra said...

cek ada sebijik yg mcm ni..canon ni..aritu member cek dok tya nak beli sgt..handycam neh..bapa rm?..cek tya member kot2 nak..dia dok tya handycam cek dia nk beli kt cek.cek kata tggu nnti cek beli baru..baru juaii..hehhe

HaSue said...

tu kamera dslr ke kak?nampak canggih tuh..
sue pun ngah survey dslr nih..tp nak kena suevey betul2 laa sebab x byk tau psl benda nih..hehe

Watierman, rmanbkr said...

Salam Fiza...cute mute Sony tu....mesti gambar lepas ni cantik lagi lah ya!

kak ina kl said...

salam fiza...jadilah dari tak ada..
bertambah ligatlah ek ..sebab masing-masing dah ada kereta..taklah terkejar-kejar..

Fiza Nordin said...

larra,
tak faham aku eishhhh...abihnye handycam ko ni dah juai ke belum???

Fiza Nordin said...

hasue,
hajat ati nak tangkap dslr tp ade je halangannye...xpela...tunggu 3/4 tahun lagi le kot kahhhhh

k watie,
klu tangkap gambo skema jek idak juge cantiknye kak...heheheee

k ina,
aah itu le kak...skrg ni masalah transport xde masalah le...i'allah & alhamdulillah...

A.I said...

fuyooo..sony kau tu berganda hebat dari KIMIe aku! amik gmbr takyah susah2 nk edit kan? takpe lam, dpt yg ni pon senang nk bawak ke mana2, gmbr pon cantek jugak (^_^)

miemiey said...

nak pinjammmmmm..hehehe

三杯雞Sam said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)