Followers

Monday, February 22, 2010

Order...

Salam...

Jom le layan order2 yang saya terima sekitar 2 minggu lepas... Alhamdulillah... dan terima kasih kepada yang menempah. Moga tak serik dan berpuas hati dengan hasil tempahan. Kalau ada kekurangan, saya minta maaf dan tegurlah saya untuk panduan saya di hari muka...

Kak Ham @ Bandar Sunway
100pcs Cream Puff

85 paket Sandwich Telur


Wawa @ SUK, Shah Alam
1 bekas Puding Roti Marble (Perisa Oren + Coklat)

1 biji Kek Lapis (Kukus) Asam Manis

Cupcakes Selamat Pengantin Baru "Akim & Ain"


Diana @ Taman Putra Perdana
50 pcs Blueberi & Strawberi Cheese Tart

Cupcakes Bertunang


Kak Ngah Ayu @ Menara TM

100pcs Blueberi Cheese Tart

&

2 sets (36pcs x 2) Fresh Fruit Tart



Len @ Taman Putra Perdana

50pcs Blueberi @ Strawberi Cheese Tart


Miss Eda @ Menara TM

20pcs Cream Puff (Filling Kastad & Coklat Ganache)
&
20pcs Eclairs Puff (Filling Kastad & Coklat Ganache)


Fifah @ Taman Pinggiran USJ
2 biji Kek Lapis (Kukus) Asam Manis


Izan @ Putrajaya

50pcs Blueberi & Strawberi Cheese Tart




Rafidah @ Taman Puchong Intan
50 pcs Blueberi & Strawberi Cheese Tart

1 biji Kek Lapis (Kukus) Asam Manis


Wan Hamidah @ Taman Sri Manja


100pcs Coklat Chip Muffin


Mak Uda @ Blok N, Taman Desaria

2 biji Kek Birthday


Sebarang tempahan dan pertanyaan jangan segan2 hubungi / sms saya ye...

Fiza Nordin
017-3113226

email
sofie2_za@yahoo.com

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)