Followers

Monday, February 01, 2010

Kerabu Udang (Sotong)

Ralat:

Kerabu Udang la... bukan sotong!
Sory selori!!!


Salam...

Tak tahulah... boleh ke ini dipanggil kerabu... tapi lebih kurang le tu... bahan2 yang dicampakkan dalam tu bahan2 yang sedia ada dalam peti ais je... almaklum le aku ni kan sekarang dok 'luo negare'... ahaks!!!

Hb pun tak banyak karenah. Janji masak... tapi kalau tak masak pun tak apo, janji bile dia balik dari kije tu ado benda yang nak dingap. Jadinye pepandailah aku... kalau tak masak pepandailah p tapau lauk.
Mujurlah kat jalan nak ke rumah aku ni ada 1 akak tu bukak payung jual nasi dan lauk campur. Murah pun murah, bolehla........

Yang lelain tu lauk-pauk ulangan yang udah lame aku tak enterframe kat blog kecayangan hambe ni... gulai lemak cili api wif nenas & ikan masin, fevret aku & hb... pakchoy oyster pun fevret kami sesame... eeeee kalau bab makan sumenye aku suker jekkkkkk!!!

3 comments:

Watierman, rmanbkr said...

Salam Fiza...mana sotongnya??? Akak nampak cam kerabu udang jer tu....

Sayur tu mengancam Dik dengan taburan ikan bilisnya...

Dan gulai ikan masin wif nenas tu Akak suka...walaupun kat umahni tak dapat sambutan meluas....hehehe

Wah dah kat luor negara yer sekarang!!!

~chekuna~ said...

walau campak2..tgk pun sedap...
yg penting kita bahagia..ahaks..

Fiza Nordin said...

k watie,
wsalam kak...hisk tersilap taiplah akak...nasib baik akak tego tau...terima kasih!

chekuna,
betul tu...tu yg paling penting!

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)