Followers

Sunday, October 14, 2012

Cheezy Sosej - Jangan call hp saya!!!



As salam... Selamat Hari Ahad, selamat berhujung minggu semua.

Wahhh, tajuk memang tak boleh blah, kan... tapi itulah hakikatnya. 1st sekali nak cerita apehalnye, kan...
batteri kong semedang. Kejadian selepas aku tukar line dari maxis ke u-mobile. kengkonon nak ade talian coverage internet. Sudahnya.... hambekkkk, nak jadi sebablah tu, kan...
yang kedua, line hp kat kawasan umah aku ni ya amatlah payahnye nak dapat coverage. yang ni aku pasti bukan sebab aku pengguna u-mobile. sebelum ni masa guna maxis pun cenggitu jugek dia....dan jiran2 lain yang guna digi dan celcom pun macam itu. jadi. kami sama-sama menyalahkan tempat ini di mana letakkan rumah tempat tinggal kami hihihiii x reti bersyukur ke ape, kan ko ni pizah!

So, klu x boleh call hp, tetap juga nak dengar suara husky saya ni, dipersilakanlah anda menghubungi saya memalui talian rumah - 03-8322 1708. Selalu anak2 sy yang akan jawab call tu terlebih dahulu. Jadi kalau dengar suara bebudak tu, janganlah letak takut salah no yek. Cakap aje nak cakap dengan mama. Pastu bolehlah kite beramah-mesra bersama. bercakaplah tanpa gangguan sesejap hello, sesekejap helo x sudah2, hahahaha!!!

Yes, ape kaitannya jangan call hp dengan cheezy wedges. udah bjela2 ayat, ade ke orang nak baca tu??? Kaitannya adalah apabila engkorang ni mungkin bakal customer CHEEZY POWDER ni. Hihihiii 
Kalau x kose nak call umah, sms aje ape yg anda hajati kat hp 017-3113 225. Kalau aku x jawab secepatnya petanda aku tengah sibukkan kerja lain. Harap bersabar. SMS anda akan dibalas nanti. Tapi kalau dalam 1 hari aku x jawab2 jugak, silelah sms sekali lagi. Jangan putus asa k, hihihii

Harga Cheezy - rm12/200g
+poslaju rm7 (smjg/500g ke bawah)


1 comment:

Anonymous said...

web link d2w63l0e09 replica designer bags wholesale replica bags pakistan 7a replica bags meaning our website t9r05a5i99 replica bags uk replica bags in china gucci replica handbags q5y81z4x70 replica ysl bags australia

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)