Followers

Thursday, November 24, 2011

Popia Otak-Otak

Jom2, minum petang dengan otak2 popia.

Kelmarin en hubby beli otak2 kat pasar malam. Mungkin 'silap hari', otak2 yg selalunya mendapat sambutan pada kite, anak2 dan dirinya sendiri, hari tu dipandang sepi. Takmo membazir, kite sumbatlah dalam peti sejuk dengan harapan, adalah sesiapa yang ulang2 makan nanti. Tapi masing2 buat dekkkk je... Hah, mulalah kepala otak ni mereka... Tengok dalam freezer, kulit popia dah siap sedia. Ape lagi, mulalah operasi. Alhamdulillah....


Jumpa lagi di lain n3, insya Allah :D


Published with Blogger-droid v2.0.1

6 comments:

Amie said...

....pembaziran dapat dielakkan... sedap tu otak2 jadi inti popia..walaupun tak pernah buat...

Alyn Aellynn said...

kemain skrg ko kak! berdesupppp panas2 dari kuaali ko hapdet kak oiii. kelessss! chaiyok2

Kamalia said...

sedapnye otak2..dah lama xmkn.sobs!

Fiza Nordin said...

k amie,
ada tu jual dah siap kat pasaraya.tp klu di lahad datu sane xtaulah ade jual ke tidak.di sini ade je...kite je x kuase nak beli sbb rasenye mcm x berbaloi dgn harga...hahahaaa kedekutkah daku???

Fiza Nordin said...

alyn,
haruslah!!! hahahaa

Fiza Nordin said...

Kamalia,
sabaq2... balik m'sia nnt makan puas2 na.... syian dia huhuu

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)