Followers

Wednesday, November 23, 2011

Patah!!

owh owh owh.... Syedeh betui...


Petang kelmarin lepas basuh tangan dan kibas2kan untuk percikkan air, tiba2 terpelanting 1 objek hijau. Bila tengok objek tu, waaaaaa mmg dah taulah ape bendenye. Terus tgk kat pergelangan tangan dan tadaaaa....


Sayang betul... Dah lama kite pakai gelang ni. Walaupun harganya taklah seberapa tapi sebab dah lame pakai, rase dah sebati sangat. Even masa bersalinkan Mierza dulu pun, kite tak buka gelang ni. Bukan takmo buka, tapi tak boleh buka. Hahahaa... Maklum le, mase mengandung, gebus semacam. Tak ngandung apetah lagi gebus bermacam2.


Takpelah... Ape nak buat, kan... Sampai di sini saje jodoh kite bersama. Ewahhhh


Published with Blogger-droid v2.0.1

9 comments:

kakcik said...

Waaaa... macam gelang Kak Rosmah la! :)

Rosmaniza @ Ogy said...

kamu nak yg ori?? meh aku belikan..ngeh3x..

Fiza Nordin said...

Kakcik,
Kak rosmah mane??? Hukhuuu

Fiza Nordin said...

Ogy,
Boleh...birthday da dekat ni hakhakkk

Aishah @ Ariffin @ Aqil said...

akak...
patah ade makna tu...nak suh cari baru....hehehe...

Fiza Nordin said...

Aishah,
Klu petanda soh carik baru xpa....klu petanda buruk takmoola.... Huhuhuuu

Mat Gebu said...

Aku rasa tgn nko sesuai pakai gelang BERRRRRRRRLIAN'S lahh Fiza...

Fiza Nordin said...

Cmg,
Berlian afrika???? - tentang dhia :D

mmah said...

dulu mak sy pn ade gelang same cmni n da patah gak...sedih gak la die..nak crik lg xjpe da..

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)