Followers

Friday, November 11, 2011

Holiday....


Tgk gambar kat atas ni pun dah boleh tau kami2 nak berholiday ke mane, kan... ye, ye, ye... kami2 nak berholiday ke Langkawi. Langkawi jew.... hihihii

Ketika n3 ni publish (auto-publish n3), kami2 dalam perjalanan ke Subang Airportlah gamaknya.
Flight pukul 10.50am dan dijangka tiba di Langkawi pukul 12.05pm. Insya Allah... Dengan penerbangan tambang murah Firefly.

Kali ni pergi 1 keluarga. Actually nak ganti balik yang sepatutnya pergi pada Ramadhan lepas. Yang Ramadhan lepas tu dengan Air Asia, burn gitu aje. Nak buek camno, kan... nak jalan2 bulan puasa, kalau pergi bujang, daya jugak. Tapi dengan anak2.... risau pula dorang terkulat2 berpuasa. Kesian.... Tambahan pula masa tu anak2 tengah exam prestasi. Walaupun bukan exam penggal, tapi markah masuk report kad jugak. Pelajaran harus diutamakan. Duit boleh cari, cuti2 boleh pospond, ye tak...?

Doakan perjalanan kami pergi dan balik dengan selamat ye, kawan2....

Moga jumpa lagi... insya Allah & Amin!

8 comments:

Amie said...

selamat jalan Fiza....moga gembira selalu..

Liza said...

semoga selamat perjalanan pergi dan balik...

Normaliza said...

beli cekelat banyak2 ye...

Rosmaniza @ Ogy said...

happy holiday!!!

Fafa said...

jelous!! na cekelatttt.. :)

Fiza Nordin said...

Terima kasih, semua.... :)

kak ina kl said...

selamat pergi dan selamat kembali..

Anonymous said...

I have reаd so many posts on the tоpic of thе blogger loveгs except this ρost іs genuinеly a nice piece of writing,
keep it up.

My web-ѕіte: Payday Loans

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)