Followers

Monday, March 05, 2012

"mee maggie cepat dimasak,sedap dimakan..."

Morning peeps!!!

Ingat tak lagu kat atas ni...dedolu mase kecit2 mesti ade nyanyi2 lagu ni sambill lari2 main ye tak...? Hikhikkk

Alkisah pg tadi perut merenyot lapo...tapi fikir2 apelah aku nak makan ni. Teringat nuget dlm peties tp mcm tak teringin pula tekak nak menelan nuget. Tup2 nampak kat fb Kak Intan Kamariah tepek gambo maggie. Adoiiii ngences der..... Ingat dlm kepale rasenye maggie dah kehabisan stok. Tapi tak puas hati dgn penuh harapan menyelongkar. Alhamdulillah, jumpe sepeket. Mmg betui2 sepeket! Kahkahhhh rezeki2....

Sedang elok beno le ni... Anak2 sume dah p skul...tinggal awak je sgsorang kat umah ni....

Walaupun ikut tekak ni klu nak makan maggie kene ade aksesori sayur mayur. Bunga kobis aje pun dah cukup. Tapi yg ni kosong je pun sodap jugak. Mun dah perot tgh lapo...telan ajelah labuuuuu huhuuuuu


Sketsa....


Mierza - mama, nak maggie...

Baby - eiii lame tak makan maggie. Nak maggie, ma... Boleh tak...?

Boy - sedapnye klu dapat makan maggie...


Mama -  no, no... Maggie tak elok utk korang. Budak2....


TAPI KLU UNTUK MAK BUDAK TAK PE....................


Published with Blogger-droid v2.0.4

9 comments:

Sheila Shafeareen said...

salam...ni yg paling sdp ..pecah kan telur di atas...pastu letak cili api pehhh menyegat

Sheila Shafeareen said...

salam...ni yg paling sdp ..pecah kan telur di atas...pastu letak cili api pehhh menyegat

hazila said...

Akak selalu simpan stok maggi kari. Rasa malas je nak masak, terus rendam magggi.

Diana @ Melley Mey said...

sedapnya tgk maggi tu... teringin pula nak makan maggi.. ^_^

Ummi said...

Assalam Fiza, nampak rangupnya karipap tu eh...mcm nak mintak jer 3 ketuiii...ada lg ke? Rajin2 masak la skrg duk rumah baru eh..hehe

Fiza Nordin said...

K sheila,
Klu ade sayur-mayur, wallah!!! Uikkksss kak teruja beno tgk maggie sampai tekan enter 2x ek.... Ekekekeee

Fiza Nordin said...

K hazila,
Sll simpan, kali ni plak tak hahahaa gitule kalu nak takde.klu taknak tergolek2 mende tu,haram mandang...

Fiza Nordin said...

Diana,
Cepat dimasak,sedap dimakan... Sekali sekala ok pok....

Fiza Nordin said...

K ummi,
Nak 3x3 ketui pun boleh hihiii tak juge kak,klu kene malas kang,1 sen tak gune hahahaaa

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)