Followers

Saturday, June 19, 2010

Jom Layan Selera...


Salam...

Gandingan lauk-pauk yang aku masak beberapa hari lepas. Takde yang istimewanya. Lauk-pauk biasa2 aje... cuma gulai lemak nangka tu ajelah... tu merupakan kali pertama aku masak gulai lemak nangka sendiri. Sebelum ni kalau terasa nak makan, aku pergi je beli kat kedai. Lagi2 kalau gulai lemaknya ada letak babat. Waduh, my feveret tu... tapi En Sofie tak suker. Hikshiks...



Pun rasanya inilah kali pertama dan terakhir aku masak gulai lemak nangka ni. Lepas ni kalau terasa nak makan, aku pe ajelah kedai. Sama dengan gulai asam keladi. Bunyinya senang aje nak masak, tapi aku pernah masak sekali, entah hape2 rasenya... yang kat kedai dan yg tangan orang lain masak yang kene kat tekak aku. Yang aku masak sendiri, tak syedap aku rase. Macam ade something missing somewhere... (huh, udah cakap omputih hakku... ekekekee)


Okey, yang lain2 tu lauk2 biase ajelah. Gulai lemak telur dan suun, feveret nak dara kesayangan hamba. Pekene dengan ikan masin tengiri bersama eksesori (bawang merah,cili api,cili merah dihiris2) wallah!!!

1 comment:

el said...

sedapnye kak za...melecur tgk hehehe..
pucuk soon tu mmg best hehehe

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)