Followers

Monday, June 07, 2010

Cucur Bilis Adabi


Salam...

Pagi ni buatkan sarapan untuk anak2 cucur ikan bilis aka cekodok aka jemput2 je... coti2 sekolah ni mama kenalah merajin2kan diri ke dapur, ye tak...? Untuk minum petang ni pun dah ade menu dalam kepale hotak ni... tapi tak taulah terlaksana ke idak... eheheee biaselah... kita hanya merancang, tuhan yang menentukan... ekekekeeee alasan kalau tiba2 jadi pemalas!

Cucur ikan bilis ni aku buat yang ready made tu aje. Kalau ikutkan aku dan hb tak suka yang ready made gini. Lebih suka yang buat sendiri tu. Tapi aritu mase Baby pergi karnival Bank Rakyat, adelah buka gerai jualan produk makanan keluaran Adabi. Agak murahlah juga satu paket tepung cucur adabi ni... Ada pulak dia orang buat demo goreng2 kat situ kasik orang rasa... anak2 aku pun ape lagi loooo... omaknya ni belikan ajelah kalau dah anak2nye beria nak... omak nye tompanglah makan sekali... eheheeee


1 comment:

Noorma Ismail said...

Dulu aku pernah beli cekodok adabi ni, satu bungkus dua ringgit lebih kan...tp sebungkus bukannya cukup, so laki aku cakap baik buat sendiri, boleh makan banyak2...tp kengkadang aku beli gak, yang lemak manis/jagung tu..sedap jugak..

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)