Followers

Sunday, June 06, 2010

Bawal Masam Manis


Salam...

Cuti sekolah dah hooo... ape perancangan kome? Aku tadek perancangan pun nak ke mane2... habiskan mase kat umah aje... tapi takleh cakap gak le kan... sebab kekadang en hb tu tetibe je wat perancangannye... haku ikut jek....

Hokey... bawal masam manis ni bukan aku masak hari... bukan lauk kami arini... tapi tak tau bile tah... lupe doh... meaning??? n3 terlepas pandang le ni... sowyyy seloryyy...!

Layan je lor heheeee...

1 comment:

Noorma Ismail said...

waaa...mcam dalam taman ikan bawal ko ni...dh macam lauk pengantin aku tengok..tingat masa kahwin dulu, lauk bawal ni salah satu lauk pengantin aku..tp aku idak ler makan, malu ler konon...udang panjat tu anak2 sedara aku yang mencekik...

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)