Followers

Monday, November 23, 2009

Choc Indulgent Cake - Order Dari Nik

Salam...

Jom layan gambar2 ni...

*

*

*





*

*

*

Tempahan diterima daripada Mak Hayam Nik untuk meraikan kejayaan adik lelakinya mendapat 5A dalam Ujian Pencapaian Sekolah Rendah yang lalu...

Tahniah!!!

Semoga kejayaan terus mengiringi perjalanan hidupmu, dik...

14 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

sedapnye kek ni...yummy...

ai said...

oho...kek ni la yang dia riakkan sgt tadi ni! huh! (sangat dengki sbb blom ada rezeki nk rasa kek kau ni lg besen :P)t

lindafendi said...

salam kak.......

alhamdulillah akhirnya akak dah berjaya... :)
Moga akak akn terus success...
^_^

miemiey said...

tahniah..tahniah 5a...

akak sodap kek ni pekat semacm coklat tu..

lama dah tak jenguk cni wase windu kat akak ni...

Kamsiah said...

sedapnya...kek cokelat..peberet tu...tambah2 yg lembab tu

Mommy Prince said...

Kak ai jeles..muahahha.
kak ai kalau ko rasa menjilat jari okeh..sedapppp.sume pueh hati..huhu..

aritu bday sya aku jilat screen je dari kuching.ha skang aku jilat jari.muahhah

LOVE2COOK said...

KakFiza...U r very talented in baking! So proud of U tau! ;)

Fiza Nordin said...

fieza,
klu nak rase meh la order... :D

ai besan,
ha bilerlah tu nak merase yek???

linda,
wsalam...thanks you dik :D

miemiey,
betui ka rindu tu???kekekeee
mghilang ke mane???

kamsiah,
emp sedap...

nik,
thanks order dr akak...klu puas hati hrp lepas ni adelah order kedua dan seterusnye yek...

love,
biase aje love...hihii

Nur Syafawati said...

akak...ehem2...klau ko bace ni..pm ym aku eh..aku nak mintak qoutation..whakkak

Nana said...

kak bape hengget kek ni?

Fiza Nordin said...

sya,
settle! kire jadik yek :D thanks!

nana,
rm45 sajorkkkkk ekekeeee

el said...

adoiii lama betul aku x mkn kek
nakkkkkkkkkkkkkkkkkk

Fiza Nordin said...

l,
meh le turun kl...

Cik Qemm said...

owh kt cni ke kakak order kek.mmg sedap.hihi

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)