Followers

Sunday, November 08, 2009

Ayam Masak Oyster & Cili Kering

Salam...

Actually hari ni aku tak masak. Hujung-hujung minggu ni besola kan... siang makan kat kenduri orang kawin. Malam kang pulak ade baca yassin kat umah Kak Rosni di tingkat 12. Eheheee... jadi maknenye arini piuk belanga gantung dan dok sengap2.

Ayam masak oyster & cili kering ni aku buat lame dah... so, janganlah ade sesape yang mintak yek... dah jadi baja dah ni... eheheee... tapi sebab nak update dan nak berceloteh, rase tak syiok plak kalau n3 ni bolen aje... (korang tau ke 'bolen' tu ape?) kakakakaaaa...

Dari semalam hb g umah Puchong. Dia bersemangat nak pasang tiles lantai kat umah tu. Tapi bukanlah buat semua. Cuma bahagian2 tertentu aje... Sebenonye dia tak pandai nak buat. Tapi semalam Cik Haris (jiran/kawan melepak hb) yg duduk tingkat 10 tu dah ajo dia buat. So arini hb g pepagi tadi dan buat sengsorang la. Ala ciann laki aku tu... tapi semangat punye pasal... apo pun buleh jadi, yo tak???

Hasil kerja keras tangan laki terchentaku itu nanti akan aku kongsikan di sini nanti yek... harus membangga dengan hasil kerja keras tangannya itu... kalau nak upah bukan sikit2 duit tu. Tapi dek kerana semangat yang membuak2 dan teruja, sanggup dia buat sendiri. Sayangggggg abang!!!

Okeylah... budak pempuan ni dah merengek kat sebelah. Nak milo...

Chiow!!!

4 comments:

geraugebang said...

Ayam hitam manis. Hitam manis, yang hitam manis, cantik dipandng, sedap di baham. he he he.

blogresipi said...

Wah rajinnye hb akak pasang tiles sendirik.. sikit2 pun tkpe.. mesti dia puas hati dpt buat sendiri tue..:)

Fiza Nordin said...

k gerau,
hitam itu menawan...kan???

ijan,
puas hati tu ye jugak...tp terus teruslah... bajet kami ciput.so kene bersusah2 sikitlahkan...

Anonymous said...

Gooey Ducks grow to about two pounds in four or five years.
[url=http://www.gooey-duck.com/]geoduck[/url]

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)