Followers

Tuesday, September 18, 2012

27 tahun sudah...


As salam...
Masya Allah, sedar tak sedar, 27 tahun sudah persahabatan ini terjalin. Syukur kepada Mu ya Allah...

Sabtu lepas (15/9), aku bersama Shadila, Ros & Normah menghadiri majlis perkahwinan adik Norzarina di Bandar Sri Damansara. Walaupun sesar melarat, tapi akhirnya sampai juga kami. Alhamdulillah...
Sahabat aku - Norzarina ni belum kahwin lagi. Kiranya adik dia yang kahwin ni langkah bendul la. Tapi kate Norzarina yang kami panggil Jenab, bukan langkah bendul dah, tapi terjun tingkap terus. Pasal ape kate gitu...? sebabnya bukan hanya Jenab sebagai kak long ni saja yang belum kahwin. Tapi juga kak ngahnye, dan abangnye. Kirenya yang kahwin ni adik perempuan bongsunye. Bawah pengantin perempuan ni ade 2 orang adik lelaki. Hihiii ape nak buat, kan... dah jodoh si adik sampai dulu. Kenalah kakak dan abangnya bagi laluan. Kesian pulak nak ditahan2.

Kalau ikutkan ade beberapa orang lagi kawan2 yang seangkatan ini nak ikut sama tapi iyelah, masing2 pun ade hal sendiri. Jadinye kami2 sajelah yang datang.


Sebab dah lewat petang, sampai pun dah agak lewat... kenalah beransur pulang. Kalau ikutkan hati nak berlama-lama kat situ. Macam2 nak cerita. Macam2 nak cakap. 

Aku berdoa semoga persahabatan ini kekal selamanya dan direstui oleh Yang Maha Esa. 
Amin...

dari kiri : aku, Normah, Norzarina (Jenab), Shadila & Ros

6 comments:

Kesuma Angsana said...

mmg best kalau jumpa kawan2 lama ni kan

Amie said...

indahnya dunia persahabatan....

rinarashid said...

aku juga....insyaalllah.... amin....

rinarashid said...

ja, dah boleh sambut jubli perak!!!! kan...kan...kan...

Fiza Nordin said...

jen,
30th ni kite sambut sume skali hihii

rinarashid said...

orait!!!! i on jer.... kte beli kek k...

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)