Followers

Thursday, September 03, 2009

Kek Lapis Hawflakes ke Terengganu, Mersing dan Ipoh!!!

Salam...

Alhamdulillah... terima kasih atas kepercayaan mereka2 yang berkenaan. Kek aku yang tidak seberapa itu dah berjalan jauh. Besarlah harapan aku semoga biz cyber ini berkembang terus dan bukan setakat di bulan Ramadhan ini saja... dan semoga kepercayaan yang diberikan berterusan hingga ke akhirnya. Amin...

Kiriman untuk Tokde ke Terengganu...

Minggu lepas, kek lapis hawflakes ke Terengganu. Di order oleh Tokder. Terima kasih banyak2 tokder. Maaflah saya tersilap baca email yang tokder beri. Sepatutnya saya poskan kek tu selepas cuti sekolah, kan... terpos awal pula. Tapi alhamdulillah kerana kek sudah sampai ke tangan tokder. Sejuk hati bila dapat note di shoutbox daripada Tokder mengatakan kek sudah selamat sampai ke tangannya...
Kiriman ke fil Teha di Johor...
Kiriman kepada keluarga Teha di Ipoh...

Pagi semalam pula, aku siapkan order daripada Teha. Mak hayam yang berada nun di Arab Saudi. Teha order 2 biji kek lapis hawflakes. Sebiji untuk pak mertuanya di Johor sempena hari lahir pak mertuanya. Teha juga minta dibelikan kad ucapan hari lahir untuk pak mertuanya tu. Semoga Pak Cik Morat dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...

Sebiji kek lagi Teha minta hantarkan kepada keluarganya di Ipoh, Perak. Sajalah untuk makan2 agaknya. Sebab tak pula Teha titipkan apa2.
Bungkusan yang sudah siap sedia...
Semoga sampai ke destinasi dengan selamat...
amin...

11 comments:

Sifu Mirza said...

salam ramadhan buat fiza & famili..

mierza puasa tak? :-)

anyway.. saya juga doakan fiza berjaya dalam biznes ni...

nanti lapang sikit saya akan amati kek-kek tu sebelum mengordernya yer...

:-)

cikmanggis said...

berapa lama tahan kek haw flakes ni fiza..

Fiza Nordin said...

sifu,
mierza puase nasi...tp susu tak boleh tinggal.order sajelah sifu...tak payah amat-amati... heheheee

cikmanggis,
klu di luar 4-5 hari.klu simpan dalam peti es dlm bekas bertutup sampai 2 minggu...insyaAllah...

FaizAmYAirieL said...

sedapnye nampak kek ko ni kak pza..bape ni kak pza? deliver sampai bape hari? x sangke aku kek pon leh deliver..eheheh..tp yg pink tu nampak menawan hati laa..

hana said...

weiihhhh... ke jepong takder ker??!! alaaaa anto la sebuku preee!! muahahahaa... *leh gulung tikor tokey camni erk??! wakakaka

miemiey said...

wah makin maju bisnes sekarng...agak2 berapa ari sampai yee...

ai said...

cerdik teha...senang suh kau trus kim kat dowang..berbunga2 la makpak dia terima kek tu.. :P

Fiza Nordin said...

faiz,
harga boleh tgk kat sidebar aku tu yek...harga2 tu belum campo kos penghantaran-RM12.klu ko nak order xyah le pos...kite jumpe kat stesen minyak je la...

hana,
tau pong ang!!!

mimi,
alhamdulillah...penghantaran pos laju tu ikut kawasan jugak.tp paling lewat pun 2 hari setakat ni.tp kek tu boleh tahan 4-5 hari di luar dan hingga 2 minggu dalam peti ais dalam bekas bertutup.

besan,
alhamdulillah teha percayakan aku.harap2 lepas ni dia akan percayakan aku lagi heheheee

Sheila said...

salam ..akk nak tnya dulu fiza balik kg bila..kalau x balik lg dlm 18hb (jumaat) akk nak oder kek masam manis tu 2 biji nak bwk balik t'loh pahang sbb lagi dua hari jekan raya..kalu fiza dah balik x pelah akk oder lepas raya lah..

Fiza Nordin said...

k sheila,
jumaat tu belum balik.last day le tu...insyaAllah boleh...terima kasih kak...

三杯雞Sam said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)