Followers

Thursday, September 03, 2009

Donut Coklat


Salam...

Hahhhhh!!!! Inilah dia makanan yang membuatkan Boy naik semangat petang semalam masa baru dari sekolah. Senyum sampai ke telinga. Kalau sesape ingat, aku ada tulis kat n3 minggu lepas. Si Boy, anakanda sulong ni minta mamanya ni buatkan donat coklat. Dia nak makan... tapi disebabkan kemalasan dan ketidakadaan (ada ke perkataan ni???belasah sajelah labu... ekekeee) mood, baru minggu ni terlaksana.

Kesian anak mama... memang banyak dia makan. Aku buat pun sikit jek... dapat 8 ketul. Tak cukup kau...

"Esok mama buat lagi ye..."

Erk...

9 comments:

FaizAmY said...

betuah boy dapat mama bijak n rajin masak..ehehe..kalau airiel nak donut confirm jer aku belikan donut kat kedai..kahhhhh

el said...

kak..mgu lepas aku bru je buat donut
gi la tgk...caitt x komen pun blog aku...kahhhhhhhhhhhh

ai said...

kau.....kau.....isk!!

Fiza Nordin said...

faiz,
ko tu wanita berkerjaya di luar rumah...aku berkerjaya di dalam rumah-dapur.heheheee

L,
ooo iyo ko....?alaaa bloglist aku tak kuar...klu ade kuar aku sure akan g blog ko L...

besan,
awat mu besan...gagap???hahahaaa

CT Delima said...

Fiza... donat ni kalau haqim nampak gerenti dia suruh mama dia buat. Adehhh... memang malas nak buat yg uli2 ni lah hehe

Fiza Nordin said...

k ct,
sy pun klu ikutkan bercinta.nak buatnye sikit malaslah nak guna BM.tp demi anak2 kukuatkan semangat...cewahhhh!hakhakhakkk

miemiey said...

akak.................
miemiey...nak resepi donut...........
kasi laaaaaaaaa...........huhu..

Anonymous said...

oh my god...donut tu boleh jadi bahan mimpi aku mlm ni..sgt mengiurkan

Fiza Nordin said...

mimi,
search kat internet ade banyak resepi.akaknye donut ni main campak2 jek.bahan tak bersukat...alhamdulillah elok lak jadinya...

fndrock,
mkn dalam mimpi pun ok gak tu...heheee

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)