Followers

Sunday, September 20, 2009

Kad Raya Dariku...


Salam...

Sudi2kanlah ambil kad raya dari aku ini ya. Ditujukan kepada SEMUA pengunjung blog aku yang tak seberapa ini.

Di kesempatan ini, aku mohon ampun dan maaf sekiranya dalam sedar mahupun tidak, secara langsung mahupun terselindung, ada kata-kata yang telah menyinggung perasaan teman2. Sesungguhnya aku hanyalah insan biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan. Begitu juga di kesempatan ini daku memaafkan apa saja yang kalian lakukan kepada aku walau terkata di dalam hati. Sama2lah kita saling memaafkan di hari dan bulan yang mulia ini...

Semoga hidup kita diberkati Ilahi hendaknya...

Buat yang telah 'pergi', sama2lah kita sedekahkan Al-Fatihah dan berdoa semoga roh mereka di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman dan soleh.

Amin...

14 comments:

Watierman said...

Tq Fiza akak pun samalah...nak minta maaf kalau ada slah & silap & terkasar usik mengusik tu..nak ambik balik & tepek ni..Tq yer!

iedaLUVsham said...

tq, ieda amik ek..ieda pon minta maap kalo de tersalah taip, heheh!!! walaupon kite baru kenal ;)

fazilzura said...

daku ambik ye kak ..

** zura pun nk mohon maaf andaikata ada terkasar bahasa ye kak

ai said...

MEKASEHHH....nnt aku kutip kas raya kau ni..

sama la ngan aku pon. ampon maap ye besen. al maklumla..molot aku ni berpuake..ekekekekeke

cayunk kau!

LOVE said...

Kak Fiza...comey2 anak akak semua! Nice card! ;)

miemiey said...

miemiey ambik kad ni yee..mekaceh kak fiza,,selamat hari raya juga buat kak fiza sekeluarga..maaf zahir batin andai terkasar bhsa ye..kot2 ada yg menyinggung hati kak fiza..ampun adik akak cayang yee

FaizAmYAirieL said...

akan ku kutip n tepek di blog ku nnt..tp tunggu..dah nak dekat raye nnt erk..kite kumpul dulu..ngeh ngehh

mummyseri said...

kak fiza seri amek ek kad raye kak ni..jom g uma amek kad raye seri lak ye kak :)

cikwan said...

pija,ai ambik kad raya ni,jemput kerumah ambik kad raya saya pulak yer.tq

Nana said...

selamat hari raya kak..

white rabbit said...

hi..cik rabbit dtg singgahh....saje je sebelum nk balik kg ni cik rabbit nk ucap selamat hari rayaaaa!!happy2 selaluuu!

bintangku said...

Salam Lebaran Kak Fiza dan keluarga..
klu ade terlanjur berbicara minta diampunkan.. khilaf menafsir minta dimaafkan.. saye manusia biasa, tak sempurna.. dan diharap kak fiza sekeluarga menikmati keindahan syawal dgn hati yg gembira sakan tanpa lupa kepadaNya.. hehe.. insyaAllah..

Minalaidilwalfaizin.. :)

♥ Eda ♥ said...

selamat hari raya aidilfitri buat kak za sekeluarga..
maaf klau selama ni tersilap apa2 ngan ko key... :)

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

Selamat hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin

Dari Tinie, Alek & Fatin :)

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)