Followers

Friday, September 11, 2009

Bandung Cincau


Salam...

Apalagi...request dari suami terchenta lagi. Sebenarnya dah 2 hari hb minta, tapi barulah semalam isterinya menunaikan hasrat tekak hb tu. Ampunkan daku, cayang... bukan sengaja tapi tak sengaja. Anak cuti sekolah... barang nak masak pun ada dalam peti es dan gobok. Jadi bininya tak keluar le ke kedai/pasar. Jadinya tak le beli cincau.

Semalam lepas amik baby balik dari sekolah terus ke kedai. Itupun sebab ingat nak tanye kat kedai runcit tu kalau2 depa ada botol plastik gula2 tu. Alaaa bukan nak minta. Nak beli...selalu depe jual sebotol RM0.50. Nak buat letak kuih raye leeee... pelagi...??? heheheee Tapi takdelah!!! Ish...

7 comments:

MamaFaMi said...

Huhuhuhu.... sejuk nyaman menyegarkan... kes naya kalau tengok tengah tengahari buta ni...

Fiza Nordin said...

mama,
hahahaaaa mmg kes naya nih!

Nur Syafawati said...

sedapnyerrrrrrrrrrr...ko letak soda x...baru la jadi bandung cincau soda gembira..kahhh

Watierman said...

Salam Fiza...ni air fav. Nizam anak akak yg 2nd...selalu buat...kalau tak puasa pun...kadang2 dia buat sendiri...

FaizAmYAirieL said...

ihhh sedapnye kak fiza....terlior lior aku...dapnye kalau letak soda lagik bak kate syafa..harus aku cube nii...jgn sakit perot udah..ekekekee

Fiza Nordin said...

sya,
aku tak letak soda...itu sebab namenye 'bandung cincau' je...ngeee

k watie,
sy pun suker nih...tp jarang buat...

faiz,
cuba jgn tak cube hangggg

三杯雞Sam said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)