Followers

Thursday, December 01, 2011

KFC a.m. breakfast!

Mornen!!!

Pagi2 lagi dah kejutkan anak2. Bangun3!

Agenda sebenarnya nak ke Tmn Jaya. Sambil2 mama buat exercise dgn peralatan senaman yang disediakan, bolehlah anak2 beriadah dan berlarian2 kat taman tu. Tapi sebelumnya memang ingat nak singgah KFC belikan breakfast dorang. Kelmarin ade dpt KFC flyer yg diselitkan kat  dlm Harian Metro. Kat flyer tu ada kupon potongan harga dengan sebilangan hidangan yang disediakan. Bolehla save beberapa ringgit. Dan kad flyer tu pun ada tulis sedang promo cawan edisi khas sempena pembukaan cawangan ke 500 KFC. Boleh dapatkan cawan tu dengan pembelian RM20 ke atas.

Kalau ikutkan hidangan yg kite order utk 4 orang makan belum capai RM20, so tambah lg 1 hidangan. So total RM23 dan dapatlah cawan tu hehehee....


Kesudahannya tak jadi ke Tmn Jaya bila tengok2 dlm handbag, beg duit kecik yg terisi ic & lesen tertinggal kat umah. Dah beli, terus balik rumah. Nak patah balik ke Tmn Jaya malaslah pulak.....

Hempppppp.....


Published with Blogger-droid v2.0.1

6 comments:

kakcik said...

Sudahnya exercise la dengan KFC tu saja, ya? :)

Cendana Kasih said...

chetttt.... alasan nk breakfast kat kepci yer...bagus, bagus... hahaha...

tun_telani said...

hahaha.... exercise mulut je laa kan ;p
ps: tun petang smlm plan2 nk jogging sbb makan pau 3 bijik! pastu kenyang, ngantuk laa pulak. last2 tido pas asar. kui kui.. jogging dlm mimpi je ;p

Fiza Nordin said...

Kakcik,
Kekdahnye.....hahahaa

Fiza Nordin said...

Noorma,
Alasan yang wallahhhhhh hikhikkkk

Fiza Nordin said...

Tun,
Aci tak gitu??? Belasah sajelah labu hakhakhakkk

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)