Followers

Wednesday, December 07, 2011

Ombak Rindu

Ewah3... Bukan main lagi anak dara kite posing kat poster Ombak Rindu tu ek....

Sejak hari Isnin yang lalu, lepas je en hubby keluar pepagi p kije, tinggalkan kami 2 beranak je kat rumah. Udah tinggal berdua aje, bukan main panjanglah langkah mama deme, kan hihihiii Boy dan Mierza mengikut anak2 buah kite ke Sepang. Ngelejat sangat nak ikut, hahhhh pegi!!!

Hari ni kami berdua p menonton Ombak Rindu, filem yang sedang hangat hangat ke??? dan laris laris ke??? di pawagam.

Kite tak reti nak komen pasal filem2 ni. Pada kite syiok aje... Feeling saje... Lagi2 tenung Aaron Aziz tu... Hahahaa ke lain le pulakkan... Tapi tengok Maya Karin pun suke jugak...

Hemp.... Besh3!!!


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

kakcik said...

Walau sana sini orang sibuk membicarakan tentang filem ini, kakcik belum terbuka hati hendak pergi. Mungkin sebab kakcik dah tua kot. :)

Nur Syafawati said...

aku pun x meleleh kak za..cuma feeling2 mendakap abg aaron la..whakkaka..tau laki masing2..mamfusss..kahhh..back to reality

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)