Followers

Friday, February 04, 2011

Nugget wif Cheezy Sos (Jalapeno Cheese)


Buat untuk bf beberapa hari lepas.... cheezy sos yg juga dikenali sebagai Jalapeno Cheese ni boleh dipelbagaikan kegunaannya. Terpulang, ikut tekak sendiri, ikut selera dan ikut kehendak sendiri.

Untuk dapatkan, boleh berhubung terus dengan Ummi @ fb dan deal terus dengan beliau. Tak mahal sangatlah.... ok je harga tu pada aku. Nak menggunakan pun tak susah. Hanya bancuh dengan air panas dan kacau hingga sebati. Sedia untuk digunakan. Takde banyak karenah!


Wallah!!!!

5 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Makcik follow sebab fiza pandai masak ye.

Fiza Nordin said...

mak cik,
goreng nugget je mak cik....heheheee

Anonymous said...

Ummi tu jual mahal lah...ada lagi yang jual murah...

gadiezztfrendly said...

mcm mana nak beli sos ni????

Anonymous said...

http://hermeskelly.finniwolf.com Dwyugqa http://hermesbag.finniwolf.com hermes handbags birkin hermes bags kelly if you decide on from amazon, you will come across many product reviews forward required particulars. nothing but 19 per cent involved with hermes kelley back pack womens announced a guy if get away from this in the betrothal approach; all others are convinced that it crucial or otherwise an excellent touch may well credit report scoring components with the help of hermes wathes your couples (but also 22 percent specified that an aiming fuesen-with-legal requirement really should inquire about all moms identical),

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)