Followers

Wednesday, December 22, 2010

Rindu Kamu.....


Hari Ahad lepas, dah siap2 kemas kenduri doa selamat, Kak Yong & Mak Ina bersiap2lah nak balik. Kedatangan Kak Yong bertiga tapi balik berempat. Apalagi, budak atas ni sibuklah nak mengekor ibu dia. Itu pun lepas ibu dia umpan, "ibu nak naik keretapi. EJ nak ikut ibu, tak?" Hah, mengelejatlah anakanda ni nak mengikutnye....

Sebab dari rumah aku ke stesen komuter ni agak jauh juga - kalau berjalan kakilah, hehehee.... aku kenalah hantar dia orang ni ke stesen. Si budak atas ni beria2 kate, "mama tak payah ikut. Kita nak ikut ibu. Kite tak nak naik kereta ni... kita nak naik keretapi dengan ibu." Hamboi, hamboilah anak jantan ku nan saurang ni......

Mama rindu kamu sayang!!!

Di kesempatan Mierza tadek ni, bolehlah aku cari2 keperluan sekolah Boy & Baby dengan aman. Kalau tak, tak senang hati dibuatnya. Asyikkan berlari ke sane ke mari. Langsung tak takut orang budak ni. Mesra alam sungguh la.... risau!

1 comment:

A.I said...

haha..aku blom pernah berpisah ngan si Ely lg. ntah camne la aku meroyan agaknya. ngan Along + Angah biasa la. Kt umah skang ni pon ada BB + Ely je.. :)

xpe, senang kau nk gerak gi sopin brg skolah...

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)