Followers

Thursday, January 14, 2010

Aku mmg bz tapi......ORDER!!!

Salam...

Aku memang sangat bz sekarang ni... tapi aku tak tutup tempahan yek... So inilah tempahan2 yang aku terima sepanjang ketika aku membizi ni... kenalah curi2 masa jugak ye tak...?

Pada yang nak mengorder ape2 dari aku, sile2kanlah... jangan segan2... jangan malu2 ye... heheheee....

Cheese Tart aneka filling

Tempahan daripada Kak Ham @ Sunway & Lyn, Putra Perdana


Barbie Doll Cake tempahan daripada Zeti @ Taman Indah Jaya


Chocolate Moist Cake tempahan Lyn @ Putra Perdana


Cheese Cake wif Fresh Cream Topping tempahan daripada Kamal untuk Yani
Di rekemen oleh rakan seperjuangan - Syima
Tqsm!

Latest order daripada Intan Suhana @ Klang
Kek coklat moist + buttercream

Terima kasih kepada semua yang menempah.

Kepada yang hendak menempah, dialu2kan...

7 comments:

el said...

buat duit betul lah kak fiza
jeles lah cam ni
huhuhu

A.I said...

cantek giler spongebob kau!! ..bravo besen!

A.I said...

cantek giler spongebob kau!! ..bravo besen!

Leyza said...

hi fiza,
kalo byk sgt tempahan tu sub la kat leyza sikit...hehehe

T.u.Y.a said...

dalam bz2 tu sempat jugak kan kak..
bisness masyuk!!!

caiyok2 kak fiza..

Fiza Nordin said...

L,
jgnlah jeles...hukhukhukkkk

besan,
thanks besan!

k leyza,
insyaAllah klu dah tak cukup tangan nnt sy sub kat akak ye... heheheee

tuya,
time kaceh...masih mmbahagikan masa utk menunaikan hasrat yg masih terpendam....ingat, bukan tak ingat tau...

Leyza said...

hi fiza,xcukup tangan?nak brp tangan.nnt kuar lg satu tangan kang...cantik ke?..hehehe jgn marah tau gurau2 jer....

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)