Followers

Wednesday, January 20, 2010

1st payment........


Salam...

Huh...seminggu dah tak update. Bersawang, berhabuk dah blog aku ni.... eiiii ade ke lagi yang datang jenguk2 ke sini... terima kasih le... kalau tak datang jenguk pun xpe...tapi janganlah lupekan kite pulak ye...

Ni ha... orang lain ada yang dah 2,3 x cashkan duit kat nuff nang... aku baru pertama kali ni je ha... heheheeee... alhamdulillah merasa jugak. Terima kasih kepada teman2 yang datang sini dan klik2 nuff nang aku tu. Aku pun kengkadang ade gak le g blog kengkawan dan klik2... sesamelah kite merase erk...

Amountnye tu idak le banyak beno... tapi lepas jugak le kalau tengah sesak2...hehehe....
Jom kite terus klik2...!

6 comments:

E-na Zarina said...

tu hasil berblog yek! Congrate!!

♥ Eda ♥ said...

mesti berkepul ni...hehe

Fiza Nordin said...

e-na,
thanks...aah hasil berblog...alhamdulillah...

eda,
kahhhhh!!!bukan bubble nak berkepul...adolah sikit...lopeh le nak beli jajan...

el said...

wahhh dpt duit nuff
akak dah tembus ke...
nape x simpan jd bykkk

Fiza Nordin said...

l,
akak tak sabo!muahahaaaaaa

A.I said...

bravooooooo besen!!!

aku tgh cekalkan ati ni. nak smpkan target dulu baru nk cash outkan. muahahahahahaha

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)