Followers

Monday, January 25, 2010

Hik hik...


Masya Allah!!!

Unta fadang fasir pun tadak femalas macam analah!!!

Ekekekeeeeee......

7 comments:

el said...

kahhhhhhhhhhhhh berdekah3
kak biar betik kak woiii
cam tu sekali ke
kes betul ke kak za woiii
kahkahkahhhhhhhhhhhhhhhh

ish2 x rosak ke machine tu kak
machine mahal xpelah..kahkahkahhhhhhhh

Sheila Shafea said...

salam - alamak napa ni hehe tekejut akk.....kalau akk dah sure kena bebel gan bos hehehe...Fiza sental dulu baru bersih kalau nak spin baru masuk dlm w.m tu...dlm w.machine yg besi lagi thn tau....x pe nnt akk dtg tolong fiza ye....

Fiza Nordin said...

l,
betulla...i'Allah tak rosak...tp xde gerenti erh...kahhhhhhh

k sheila,
bos sy ok je kak...dia sendiri yg suruh,sy pelagi punyelah laju cempakkan dalam mesin tu wakakaaa

ILA HAFIZ said...

makoiii ko bio btol basuh kasut dlm mesin. x rosak ke nanti? mak aku paling pantang basuh kasut dlm tu..dia ckp elok2 mesin leh bekerja 5 tahun jd setahun je. hehehehe...
mesin ko sejibun cam aku... pesal ko curah air? bukan ke mesin tu auto..

Nana said...

hahah...xrosak ke kasut tu

Azita Zain said...

woiiii...kasut pun masuk mesin kerrr?????? melampau tul fiza ni....!!

Fiza Nordin said...

ila,
aku bz tak sempat nak menyental...bz ntah hape2...kahhh mmglah auto tp ntah apehal dah konek kat paip tp air xmo kua.xtau dimane silapnye....naik malas laki aku nak menggodek dah...

nana,
kasut tak rosak...tp mesin tu entahle...

k ita,
wakakakaa akak...

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)