Followers

Monday, January 31, 2011

My Mierza....


Ramai yang tertipu.... sebab rambut saya macam ni... bila mama saya kata, saya lelaki, ada yang tak percaya pulak. Sebab dia orang kata bukan hanya sebab saya berambut panjang, tapi jugak sebab muka saya, macam perempuan... hehehee... tapi sebenar2nya, sy ni lelaki tau... papa & mama bagi nama sy MOHAMAD MIERZA ISQANDAR. Tapi lagi, sbb sy ni ade pelat sikit, sy akan cakap nama sy.....

"MIZA SITANDA"

saje je wat2 muka...

ekekekeee... pelat sikit je tu, kan....

konon2lah si Mierza yang bercakap & taip kat atas tu... bayangkan hisk!
Tu la dia.... masa balik kampung meninggal pak mertua hari tu, ramailah saudara-mara belah en hb berkumpul. "Laaa.... lelaki ke?" & "Ish, biar betul lelaki? Tak percayalah!" dan bermacam2 lagilah ayat2 yang seangkatan dan se'meaning' dengannya terkeluar dari mulut dia orang bila melihatkan anak jantan aku nan seurang ni hohohooo...

kelabu asap plak pic ni....

Dan sememangnya kami ni dah terbalik kot... Dulu masa Boy belum sekolah pun kami bela rambut dia sampai lepas bahu. Bila masuk je sekolah tadika, teruslah potong rambut. Bezanya rambut Boy dulu tak kerinting2 bawahnya macam rambut si Mierza. Rambut dia lurus je, ikut rambut mama dia looo... Hikhikhik....


*perghhhhh nak snap gambo dia mmg memerlukan tahap kesabaran yang tinggi.... rejan haku!!!

4 comments:

eLYies said...

hahaha..dah sama panjang ngan rambut aqila dah..

A.I said...

kalah rambut menantu kau besen! haha...

Nur Syafawati said...

lainnyer muke mierzaaa...windu dia..lame x gomol2 dia.huhuhu...panjang nyer rambut..kalah rambut dina..huhuh..kiut gilakk

Fiza Nordin said...

yies,
bila diikat katenye panas... heran tui...

besan,
terbalik plak ye... menantu ko rock! kahhhhh

sya,
thanks untie sya :D

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)