Followers

Saturday, January 01, 2011

Toys...


N3 permulaan tahun 2011...

Toys ni bukanlah aku beli masa cuti umum (menang bola). Beli dari minggu lepas lagi tapi baru nilah ada peluang nak n3kan di sini... Beli di Daiso, Sunway Pyramid masa p tgk wayang cerite Janin tu... 1 barang Rm5... Porch Egg tu dia pack dlm plastik. So 2 pcs tu RM5. Botol sos muncung/lubang 3 tu yang ada saiz kecil saja. Tak pastilah pulak ada saiz yang besar ke tidak. Hajat hati tu kalau ada saiz besar, nak rembat sekali. Tapi dah tengok kat rack tu takde. Dah tanya dengan pembantu kedai tu, dia kate takde. Tak taulah betui ka dak... macam tak percaye je... ekekekeee....

Puas hati... orang ada, aku pun nak gak... tapi orang dah buat 3/4 kali roti jala guna botol ni... aku??? Belum ada masa nak merasmi... hikhikhikkkk Bz tah hape2 tah!!!

2 comments:

ILA HAFIZ said...

comel2 barangnya. aku pun suka beli barang kat daiso tp kat sunway pyramid x byk barang sgt. kat the curve lg meriah

CatlinaFly said...

hihi chaiyok2 akak..! :)

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)