Followers

Friday, August 27, 2010

Choc Cream Caramel


Salam semua...

Rupanya mmg buruk... tapi rasanya, wallah!!! Hehehee...

Sebenarnya puding gula hangus ni aku guna resipi Kak Hanieliza. Pepandai je tukar sendiri sebab mengikut resipinya, puding karamel berlapis coklat. Malas aku nak melapis2, tu yang pepandai terus letak choc emulco dalam adunan. Hihik... minta ampun Kak Lieza... untuk resipi, korang selongkar label pencuci mulut ye... resipi yang sgt simple.

Buat pun tak banyak... 1/2 tin susu cair je. Lebihan dari aku buat kuah puding roti kelmarin. Ingatkan stok susu cair masih dalam godok, tapi rupa-rupanya dah abish!!! Biasalah, nak hujung2 bulan ni, semua barang pakat nak habis je...

Selamat berpuasa semua!

1 comment:

kak ina kl said...

tak per..nanti gaji masuk ..penuhlah balik stok barang kamu tu.

Perkahwinan Kami Bersama 3 Cahayamata

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
email : sofie2_za@yahoo.com & call 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)