Followers

Saturday, September 11, 2010

UCAPAN UNTUK SEMUA...

STICKY MODE N3


Salam kepada semua....

Di kesempatan yang singkat dan ruang yang sempit ini, aku mengambil kesempatan mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada pengunjung blog fizanordin & fiza-on9booth, teman2 bloggers, yang mengenali mahu pun yang baru hendak beramah mesra, rakan2 semua dan kawan2 dari zaman persekolahan. Moga ukhwah antara kita terus berpanjangan hendaknya...

Kepada yang memandu pulang ke kampung halaman, berhati2 ketika memandu. Ingatlah orang yang tersayang. Jangan jadi seorang dari statistik kemalangan jalan raya tahun ini. Ingatan ini juga untuk diri sendiri.

InsyaAllah kami sekeluarga akan pulang berhari raya di Slim River (kampung suami), Perak dan akan bertolak pulang pada hari Khamis (9/9/2010), selepas sahur. Moga perjalanan kalian dan perjalanan kami dipermudahkan olehNYA, amin.

3 comments:

A.I said...

Slamat Hari Raya Besen..mintak ampun & maap ye (^_^)

elly @ suely said...

salam aidilfitri k.fiza.... ampun maaf jika selama perkenalan kite di alam maya ni ade salah silap aku dgn sengaja atau tidak.... selamat hari raya!

Cendana Kasih said...

Salam Aidilfitri buat Fiza sekeluarga. Semoga bergembira bersama keluarga tersayang. Maaf dipinta andai ada bicara mengguris perasaan sepanjang perkenalan di alam maya ini. SELAMAT HARI RAYA

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)