Followers

Thursday, September 02, 2010

Coklat 3 cavities - Souvenir Untuk Cikgu2


Salam semua...

Hari ni merupakan hari terakhir persekolahan. Pastu cuti sampailah raya nanti.... beshnye deme yang keje sebagai cikgu. Sesetengah cikgu le kot.... hehehee sesetengahnya mungkin tak besh dan tak rasa apa-apa pun sebab walaupun dah coti tapi masih ada kerja yang perlu diselesaikan. Biasalah, namenye pun koje ye tak.... yang penting lakukanlah kerja anda dengan ikhlas. Nescaya anda akan memperolehi keberkatan dariNYA.

Chewah... usrah pagi pulak aku! ekekekeee...

Nilah semalam... atas permintaan anak2. Nak bagi kat cikgu2 deme kat sekolah sempena hari raya. Masa aku sibuk buatkan coklat tempahan daripada Ija. Oklah... aku pun buatkan lebih. Masa beli kotak untuk coklat Ija, aku belikan sekali untuk anak2 bagi sourvenir pada cikgu2 deme kat sekolah.

Untuk cikgu2 sekolah Boy, aku ikatkan dengan riben biru. Since sekolah dia semua lelaki le konon. Dan untuk Baby pulak, ikat dengan riben kaler pink. Sekolah femfuan... hekhekhekkk...

Moga2lah cikgu2 tu gembira dengan pemberian anak2anda aku tu. Terima kasih kerana mencurahkan ilmu dan memberikan tunjuk ajar kepada anak2ku. Moga ilmu yang dicurahkan akan digunakan ke jalan kebaikkan. Amin....


Selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya...
tak lame dah weiiii!


2 comments:

A.I said...

uik. bukan esok ke hari last skolah? gigih kau wat ceklat utk cikgu2 tu. musti dowang sronok rasa dihargai.. ;)

yanmaneee said...

kenzo
bape
stone island sale
yeezy
yeezy
yeezy shoes
cheap jordans
yeezy
golden goose sneakers
ggdb

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...

Novel Terpakai - Untuk Yang Berminat...
whatsapp: 017-3113226

My Cute Banner

Halwa Telinga :)